Har du lyst til å jobbe med kundeservice i et selskap som påvirker oss alle?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Har du tenkt over viktigheten av gode løsninger for bevegelighet i et urbant miljø? Har du lyst til å hjelpe KONE med å sikre gode kundeopplevelser? Er du i tillegg i starten av din karriere og kan tenke deg en rolle der du kombinerer kundeservice med administrative oppgaver, kan dette være stillingen for deg.

Informasjon om stillingen

Som global leder i heis- og rulletrappbransjen utvikler KONE løsninger som gjør livet enklere og mer behagelig for folk. Din rolle vil være å ta vare på kundene ved å motta og administrere kundeforespørsler, klager og endringer i masterdata. Du vil ha eierskap til sakene som kommer inn fra mottak til saken er løst og bekreftet til kunden.

Her er det ingen formelle krav- det viktigste er hvem du er som person og at du er motivert til å jobbe innen kundeservice. Liker du å ta ansvar, jobbe selvstendig og hjelpe kunder kan dette være midt i blinken.

KONE forsøker å skape en samarbeidskultur der kolleger stoler på og respekterer hverandre, og ledere oppmuntrer folk til å yte sitt beste. Selskapet tror på høyere ytelse gjennom å inspirere, engasjere og utvikle medarbeidere. De støtter personlig vekst og tilbyr allsidige muligheter for karriereutvikling.

Arbeidsoppgaver

  • Svare på kundehenvendelser gjennom ulike kanaler, og sørge for at det blir gjennomført til SLA-target
  • Motta og løse kunders problemer
  • Motta, loggføre og viderefører klager
  • Oppdaterer proaktivt kundekontaktdata og følger prosessen for å oppdatere resten av kundens masterdata
  • Oppretter saker for nye kundehenvendelser
  • Viderefører saker til rett person dersom nødvendig

Vi søker deg som

  • Har erfaring fra kundeservice gjennom butikk, over telefon etc.
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftig i norsk


I rollen er det viktig at du har de rette personlige egenskapene og motivasjonen for å lykkes. Dette innebærer at du er løsningsorientert, nøyaktig og serviceorientert.

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Arbeidsomfang: 100%, 12 måneder engasjement med mulighet for forlengelse, du blir ansatt fast i Academic Work
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Kone har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work


Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

KONE er en innovativ leder innen heis- og rulletrappbransjen. Vår jobb er å få maksimalt ut av verdens byer, bygninger og offentlige rom. Vi tror at byer utgjør en del av løsningen for et bedre liv. I 2020 hadde KONE en nettoomsetning på 9,9 milliarder euro og over 60 000 ansatte på slutten av året. KONEs B-aksjer er notert på Nasdaq Helsinki Ltd. i Finland.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen