Kundebehandler søkes til COOP!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Brenner du for gode kundeopplevelser og ønsker en innholdsrik og variert hverdag? Er du i tillegg interessert i digitalisering og tilgjengelig omgående? Da vil vi høre fra deg!

Informasjon om stillingen

Coop Norge SA er Norges ledende aktør på detaljmarkedet, og eies av 2 millioner medeiere. I løpet av 1 år besvarer Coop over 250.000 ulike henvendelser per år, og trenger nå deg til å yte god kunde- og medlemsservice. Her vil du besvare 1.linje henvendelser, sikre overføring av 2.linje henvendelser til relevante avdelinger, og samtidig sørge for at kunden får en god kundeopplevelse. Du blir en del av et sosialt og hjelpsomt team, der alle jobber mot samme mål; oppnå best mulig kundetilfredshet.

For å trives i rollen tror vi at det er viktig at du er naturlig serviceinnstilt og imøtekommende. Du er komfortabel med, og dyktig på å skape relasjoner med de rundt deg. Videre er du som person selvstendig og ansvarlig, og gjennomfører alltid oppgaver til forventing. Du jobber effektivt, håndterer stress godt og har ikke vanskelig for å holde i flere prosesser samtidig.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser på telefon og mail i ServiceNow
  • Ansvar for relasjonsbygging til kunder, samarbeidspartnere og andre avdelinger i organisasjonen
  • Bistå i praktiske oppgaver i kunde- og medlemsavdelingen ved behov

Hva vil Coop tilby deg?

  • Et godt arbeidsmiljø og dyktige medarbeidere med høy kompetanse
  • Moderne lokaler på Grorud
  • Gode utviklingsmuligheter

Vi søker deg som

Til denne rollen kommer vi også til å vektlegge personlige egenskaper for å finne riktig person til jobben, teamet og bedriften. Vi søker først og fremst etter en løsningsorientert og fleksibel kollega som evner å håndtere en hektisk hverdag godt. Rett person ser etter flere løsninger enn problemer og er i tillegg serviceinnstilt når oppgavene utføres.

Som person har du

  • Erfaring med ulike saksbehandlingsverktøy
  • Interesse for teknologi og digitalisering
  • Er språklig sterk i både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med kundekontakt og kundebehandling på digitale plattformer blir vektlagt

Annen informasjon

  • Oppstart: 02.01.23
  • Varighet: Fulltid, 6 måneder
  • Plassering: Grorud


Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Coop Norge har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Coop er en av Norges største handelsaktører med mer enn 1250 dagligvarebutikker og 110 byggevarehus over hele landet. Coop eies av mer enn 2 millioner kunder gjennom deres medlemskap i ett av 60 samvirkelag.

Samvirkelagene eier fellesorganisasjonen Coop Norge SA, som har ansvar for Coops felles innkjøp, grossist og logistikkvirksomhet, kjedeadministrasjon, merkevarebygging og medlemsprogram. Coop Norge SA driver ytterligere virksomhet gjennom sine datterselskap Norsk Butikkdrift AS, Coop Norge Eiendom AS og Coop Norge Industri

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen