Concept Communication leter etter sin Digital Markedsansvarlig

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

I Concept Communication kan vi tilby deg personlig utvikling med gode karrieremuligheter i et spennende byrå under vekst. Vi har erfarne, faglærte og ikke minst motiverte medarbeidere og ledere som utgjør et solid team. Bli med på vårt lag, som vil være et stort steg inn i en voksende bransje!
Som Digital Markedsansvarlig skal du lede utviklingen av digital kommunikasjon for kunder og prosjekter hos Concept Communication. Med din kreativitet og sterke tekstformidling vil du ha ansvaret for innhold og annonsering av alle våre plattformer i sosiale medier. Videre skal du utarbeide og gjennomføre digitale kampanjer for våre kunder. Disse kampanjene må ledes med en strukturert hånd i form av planlegging, testing, og evaluering. Det ligger stor frihet i hvordan du selv vil håndtere arbeidsoppgavene for å oppnå best mulig resultat.

Vi leter etter deg som har gode lederegenskaper og er en lagspiller med et godt nettverk. Du er god på å se muligheter og forbedringsområder, og du liker godt en komplisert utfordring innenfor effektivisering av kommunikasjonsoppgaver. Vi ser gjerne at du har relevant erfaring og resultater du kan vise til, kanskje har du utdannelse innenfor faget også. Du er muligens en erfaren rådgiver eller fagperson innen digitale kampanjer og markedsføring, og har derfor kjennskap til analyseverktøy og systemer innenfor det digitale feltet. Med en høy gjennomføringsevne er du god på å sette deg inn i ulike fagområder og du har et ønske om å stadig utvikle deg både personlig og faglig.

Hvis dette høres interessant ut så vil vi gjerne høre fra deg!
Ta kontakt med Senior Rådgiver i Capus Tom Erik Øverbø på 92 08 86 86 eller tomerik.overbo@capus.no
 

Om arbeidsgiveren

Basert på over 30 års erfaring med iscenesettelse av merkevarer så vet vi hva som skal til for å begeistre ulike målgrupper. Vi brenner for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom interaktive løsninger og fysiske arenaer. Ved å kombinere disse virkemidlene oppnår vi et sterkere og smartere møte mellom merkevare og forbruker. Vi kaller det iscenesettelse av merkevarer. Som for eksempel da Honningcentralen skulle øke sin markedsandel og skape mer oppmerksomhet rundt birøktere, da Scandic skulle fortelle historien om Norges mest kreative hotell, eller da Oslo Byfestival skulle øke handelen i sentrum gjennom byliv og aktiviteter. Da skapes det gode merkevareopplevelser og det fortelles historier som engasjerer, blir delt, og husket!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen