Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Ny og spennende rolle som Customer Success Manager i Invo!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Se hit hvis du har en brennende interesse for kundetilfredshet og Softwareløsninger. Invo opplever enorm vekst og etterspør nå en Customer Success Manager til å følge opp deres nye og eldre kunder. Er du klar for å ta på deg ansvaret med å forme en helt unik rolle, og sørge for at kundens forventninger blir møtt?

Informasjon om stillingen

Invo i sterk vekst og ser nå etter nye metoder for å sikre best mulig kvalitet ut mot sine kunder. Customer Success er intet unntak og Invo oppretter nå en helt ny stilling med fokus mot det viktigste de har; kundene deres. I rollen som Customer Success manager vil du ta del i å bygge en sentral rolle for Invo sin videre vekst, kundetilfredshet, og fremtidig suksess. Stillingen er nyopprettet, og du vil få være med å forme rollen fra bunnen av.

Som Customer Success Manager forventes det at du deltar på kundereisen fra a-å. Du har en synlig rolle fra kunden har signert avtalen, til prosjektleder har implementert løsningen, og til kunden er klar til å bruke tjenesten. Du vil sørge for at kunden lykkes med å bruke den nye løsningen, samtidig som at du tar på deg en rådgivende rolle for at løsningen blir optimalt brukt. Videre vil du jobbe med oppfølging av nye og eldre kunder, booke inn kundemøter, og følge opp leads eller oppsalgsmuligheter til Invos salg- eller prosjektavdeling.

Vi leter etter en person setter seg godt inn i våre kunders behov og utfordringer, og som ønsker å skape gode systemer, rutiner og opplevelser for kunden. Du har en pedagogisk tilnærming, og du tar på deg en rådgivende rolle for anledningen.

Du blir tilbudt

  • Et selskap som er solid, offensivt, og i sterk vekst
  • Muligheten til å forme en sentral rolle i selskapet
  • Engasjerende kollegaer i et inspirerende arbeidsmiljø
  • Kontinuerlig kompetanseheving for din videre utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser med fastlønn og bonusordning

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til å utvikle et godt partnerskap og fungere som en rådgiver ut mot kunden
  • Delta på overlevering mellom kunde og prosjektleder, og fungere som kundens rådgiver når implementeringen er ferdig
  • Oppfølging av nye og eksisterende kunder, og sørge for at kunden lykkes med å bruke systemet
  • Identifisere kjøpssignaler og oppsalgsmuligheter
  • Bistå i salgsprosesser og skape trygghet ovenfor kunden

Vi søker deg som

  • Relevant utdannelse innen IT, økonomi, industriell økonomi eller ingeniørstudiet
  • Kan vise til relevant arbeidserfaring fra roller som Presale, IT-support eller lignende innenfor software
  • Erfaring med SharePoint eller andre Microsoftprodukter, men ikke et krav
  • Gode IT-kunnskaper og teknisk orientert
  • Kommuniserer flytende på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig


I rollen som Customer Success Manager ser vi etter deg som er en god menneskeleder, og som vet hvordan du skal forhandle og kommunisere med kunder og kolleger. Vi ønsker deg som er engasjert, med kvalitet i fokus. Det er viktig at du respekterer dine kolleger og brenner for å utvikle forretnings- og kundeforhold. Vi ser for oss at du kan gjenspeile deg i følgende personlige egenskaper:

  • Resultatorientert
  • Kommunikativ
  • Relasjonsbyggende
  • Serviceorientert

Annen informasjon

  • Oppstart: Etter avtale
  • Arbeidsomfang: Rekruttering, 100% fast stilling
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Invo har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.


Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Invo jobber for å øke arbeidsglede og verdiskaping på arbeidsplasser med teknologi som forenkler og effektiviserer hverdagen. Invo vil være ledende innen dokumenthåndtering, og med teknologi i verdensklasse, skal vi gjøre arbeidshverdagen så enkel, trygg og brukervennlig som den faktisk skal være. Derfor skal vi alltid være i front av teknologien og utvikle innovative IT-løsninger sammen med kundene. Våre ansatte, kunder og samarbeidspartnere er vår stolthet og drivkraft, når vi bygger dagens og fremtidens løsninger for dokumenthåndtering. Vi er i dag markedsledende innenfor vår nisje, og vi leverer komplette standardløsninger for Microsoft 365 med fokus på én arbeidsflate. Løsningene brukes hos bedrifter og offentlige aktører i hele Norge og i utlandet. Vi har i dag kontorer i både Ålesund og Oslo.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen