Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Interesse for kommunikasjonsbransjen?

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Som Business Development Manager skal ditt ansvar være å selge inn konsepter og merkevarebygging til potensielle nye kunder av Concept. Du vil tett sammen med rådgivere og den kreative delen av selskapet med å utvikle konsepter man skal presentere gjennom salgsprosesser med Marketing Managere, Brand Managere og Communication Managere. Du står for hele verdikjeden innen salg, fra A til Å og sammen med dine kollegaer initiere og opprette nye forretningsmuligheter.

Du skal selv jobbe med å identifisere nye kunder, kontakte dem, bygge nettverk gjennom konferanser og generelt være til stede der potensielle kunder er å finne. Du vil ha ansvar for kunden hele veien, men skal ikke jobbe aktivt med gjennomføring av prosjektene som selges inn. Dine viktigste oppgaver vil være å oppsøke og se mulighetene i markedet, lete etter og opprette nye kunder gjennom relasjonsbygging. Du vil prospektere og generere egne leads.

Vi er på jakt etter deg som har erfaring med B2B salg som har gitt gode resultater og en som kan styre egne prosesser. Du må kunne mestre alle fasene i en salgsprosess med struktur og motivasjon. Du må ha god norsk og engelsk skriftlig- og muntligformuleringsevne.

Du har evnen til å skape gode relasjoner med kundene, forstå deres bransje- og fagområde og sammen finne gode løsninger som dekker kundens behov. Du er selvgående, samvittighetsfull og initiativrik. Du har analytiske evner, er resultatorientert og jobber godt i team. Vi ser helst at du har høyere relevant utdanning.

Hvis dette høres interessant ut så vil vi gjerne høre fra deg!
Ta kontakt med Senior Rådgiver i Capus Tom Erik Øverbø på 92 08 86 86 eller tomerik.overbo@capus.no

Om arbeidsgiveren

Basert på over 29 års erfaring med iscenesettelse av merkevarer så vet de hva som skal til for å begeistre ulike målgrupper. De brenner for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom interaktive løsninger og fysiske arenaer. Ved å kombinere disse virkemidlene oppnår de et sterkere og smartere møte mellom merkevare og forbruker. De kaller det iscenesettelse av merkevarer. Som for eksempel da Honningcentralen skulle øke sin markedsandel og skape mer oppmerksomhet rundt birøktere, da Scandic skulle fortelle historien om Norges mest kreative hotell, eller da Oslo Byfestival skulle øke handelen i sentrum gjennom byliv og aktiviteter. Da skaper de gode merkevareopplevelser og forteller historier som engasjerer, blir delt og husket!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen