Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vil du opparbeide deg IT erfaring ved siden av studiene?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Er du serviceminded og trives med å være bedriftens annsikt utad? Har du i tillegg interesse for IT og ønsker en fleksibel deltidsjobb? Da kan det være deg vi leter etter!

Informasjon om stillingen

Academic Work søker en supportmedarbeider for AddPro. Du vil jobbe hos en av deres kunder i Oslo hvor du vil sitte på servicedesken for deres interne ansatte. Dette er en større bilforhandler og jeg ser frem til å fortelle mer om dette i en prat med deg. Du kommer til å få god opplæring og introduksjon i systemene slik at forutsetningen for å kunne bistå, samt besvare spørsmål fra kolleger er god.

AddPro har hatt en stor vekst de siste årene og behovet for flere ansatte er derfor stort. Som supportmedarbeider vil du ha en stimulerende og utviklende arbeidsrolle.

Arbeidet preges av mye variasjon og fleksibilitet, og en kollega vil hjelpe deg med å lære de tekniske aspektene den første måneden du er ansatt. Dette for å sikre at du føler deg trygg på arbeidsoppgavene som skal utføres.

Arbeidsoppgaver

Som supportmedarbeider kommer du til å ta imot, samt løse interne kundehenvendelser som du mottar fra dine kollegaer i Helpdesk. Du gir support på utplassert programvare til de interne medarbeiderne på samme kontor og gjennom fjernstyring, av både det enkle og mer avanserte slag.

Du kommer blant annet til å:

  • Være et annsikt utad og hjelpe med enkle support-oppgaver (hardware)
  • Feilsøke og gi support til teknisk utstyr som scannere, printere etc.
  • Konfigurere mobiltelefoner, bærbare datamaskiner, nettbrett og abonnement
  • Håndtere fjernstyring av installasjoner
  • Eventuelt bistå på 2.linjesupport


Vi søker deg som vil utvikle deg innen IT-support og som gjerne har tidligere erfaring med lignende arbeidsoppgaver.

Vi søker deg som

Vi søker deg som ser etter en deltidsstilling og som ønsker å jobbe 2 dager i uken. Du er en teknisk generalist med bred kunnskap innen IT og vil gi en førsteklasses service til dine kolleger. Du er også student på et IT relatert studie. Vi legger stor vekt på personlige egenskaper i denne prosessen og ser frem til en prat med deg!

For å lykkes i rollen har du:

  • Erfaring med lignende oppgaver, for eksempel i en servisedesk eller med 1.linjesupport
  • God erfaring med Office-pakken og Explorer/Edge og Windows 10
  • God formidlingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig


PS: Har du god formidlingsevne på tysk så er det også en fordel.

Som person er du strukturert i måten du jobber på. Du forstår at kundene er i sentrum og er løsningsorientert for å kunne gi best mulige service. Da servicedesken håndterer mange henvendelser over telefon er det viktig at du er komfortabel med denne måten å kommunisere på, samt hele tiden har et fokus på å yte best mulig service.

Annen informasjon:

  • Oppstart: Snarest mulig
  • Stillingsprosent: 40%, 6 måneders engasjement med mulighet for forlengelse.
  • Varighet: Ut desember med mulighet for forlengelse av oppdraget


Vi ønsker at du søker via din profil, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på kandidat@academicwork.no Søk på stillingen ved å klikke på Søk nedenfor. Vi anbefaler deg å sende inne en søknad så tidlig som mulig.

Informasjon om bedriften

AddPro har kontorer i blant annet Stockholm og Göteborg med over 300 ansatte. De begynte virksomheten sin i 2000 og kundene deres består av alt fra mellomstore selskaper til internasjonale konserner. AddPro er en av de ledende applikasjons- og skyintegratorene i Sverige i dag. De har også kunder i Oslo og derfor har de nå behov for en person som skal sitte på servicedesken hos en av sine kunder i Norge.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen