Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Rådgiver - innholdsansvarlig digitale flater

Oppdragsgiver: Sykehuspartner HF

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca 1600 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset. Sykehuspartner er miljøsertifisert. Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV , nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Grimstad, Fredrikstad, Lillehammer, Porsgrunn
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
22.05.2022
Gå til søknadsskjema
Bli kjent med Sykehuspartner

Servicestrategi -og utvikling er en avdeling i Virksomhetsområdet Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner HF. Våre oppgaver er å bidra til gode strategier for å nå viktige servicemål. Dette skal vi gjøre gjennom å etablere gode brukerreiser og derigjennom gode brukeropplevelser. Vi har ansvaret for å  forvalte og utvikle gode og effektive verktøy og kanaler som sikrer at helsepersonell får løst sine utfordringer raskt og effektiv. 

Vi ser etter deg som er faglig sterk på utforming av tekster for spesifikke målgrupper, med fokus på klarspråk. Du må også være i stand til å analysere datagrunnlag for å kunne identifisere forbedringer som dekker brukerbehov i våre kanaler. Vi søker deg som er genuint opptatt av å skape gode brukeropplevelser,  gjennom å jobbe med kontinuerlig forbedring. 

Stillingen kan tilsettes ved alle våre lokasjoner, oppgi i din søknad hvilket arbeidssted du foretrekker. Les mer om våre lokasjoner her

Arbeidsoppgaver

  • Daglig  forvaltning av de digitale kanalene
  • Påse at våre digitale kanaler er oppdatert i hht behov og kontaktmønster
  • Bidra til å utforme relevant innhold
  • Ansvar for publisering av innhold samt kvalitetssikre språk og utforming i hht målgruppe
  • Overvåke bruken av kanalene og kunne analysere og rapportere resultat
  • Bidra i testing av ny funksjonalitet 
  • Ansvarlig for å håndtere og behandle tilbakemeldinger som omhandler våre digitale kanaler
  • Bidra til å identifiserer kandidater til selvbetjening
  • Sørge for at kanalene følger vår kanalstrategi
  • Ved behov bidra i andre prosjekter og aktiviteter i avdelingen
  • Jobbe aktivt for å kontinuerlig forbedre prosesser, verktøy og derigjennom brukeropplevelse

Kvalifikasjoner

  • Du har svært god skriftlig fremstillingsevne og språkforståelse
  • God erfaring med analyse av innhold, fremstilling og rapportering av nødvendige justeringer, samt iverksette tiltak
  • Erfaring fra innholdsarbeid og digitale medier
  • Erfaring og innsikt fra IKT brukerstøtte/kundeservice og kundebehandling er en fordel
  • Riktig erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse

Personlige egenskaper

  • En proaktiv, selvstendig og fleksibel lagspiller som trives i et dynamisk miljø
  • God serviceinnstilling
  • Strukturert og selvstendig
  • Fleksibel og evne å få til samarbeid på tvers av fagområder
  • Kjenne seg igjen i våre verdier: fremoverlent, ansvarlig, medspiller
  • Du brenner for den gode brukeropplevelsen
  • Høyt fokus på kontinuerlig forbedring i ditt arbeid

Vi tilbyr

  • Bredt faglig samarbeid på tvers i avdelingen
  • Kulturen preges av et høyt engasjement i et autonomt team
  • En spennende stilling i et hyggelig og godt kompetansemiljø
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Fleksible arbeidstidsordninger med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.


Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Hege Finstad
Stillingstittel
Prosessleder Servicedesk
Telefon
467 76 113

Kontaktperson
Hilde M Andersen
Stillingstittel
Avdelingsleder
Telefon
970 78 506








Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen