Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Entur søker arkiv- og dokumentforvalter!

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Staten står bak selskapet Entur AS – et ungt og framoverlent selskap der delingskulturen står høyt, og innovative løsninger blir rullet ut på løpende bånd. For at det skal skje, er det nødvendig å utvikle sømløse tjenester for hele mobilitets-Norge. Selv om det nå er 5 år siden oppstarten, er vi et ungt selskap som jobber med den nyeste teknologien og moderne prinsipper for utvikling og arkitektur. Entur mottok i 2021 Fyrlyktprisen.
 
HR/Arkiv spiller en viktig rolle og skal understøtte og bidra aktivt i arbeidet med å sikre god informasjons- og dokumentforvaltning i selskapet og støtte opp om digital samhandling. I rollen som arkiv- og dokumentansvarlig vil arbeidshverdagen din være svært variert, og oppgavene vil omfatte ulike deler av sak- og arkivdomenet, men med et spesielt ansvar for både daglig drift av arkiv- og dokumentforvaltningen og videreutvikling av våre systemer og rutiner.

Arbeidsoppgaver

  • Sikre god informasjonsforvaltning i Entur
  • Ivareta arkiv og dokumentsenterfunksjon
  • Utarbeide og vedlikeholde rutiner og løsninger for arkivområdet
  • Bidra i utvikling av Enturs informasjonsarkitektur og løsninger for dokumentforvaltning
  • Drift og leverandøroppfølging
  • Opplæring og brukerstøtte
  • Som en del av HR vil du også bistå med oppgaver innen HR/administrasjon


Avhengig av din profil, kompetanse og interesse kan du få tillagt oppgaver innenfor informasjonsforvaltning og dokumenthåndtering i prosjekt, anskaffelser, avtaleforvaltning og/eller kontraktsarbeid

Kvalifikasjoner

  • Du har relevant høyere utdanning på bachelornivå. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Du har erfaring fra arbeid med informasjonsforvaltning og dokumentstyring
  • Du har kunnskap om Public360 og Sharepoint, og generelt god digital kompetanse


I tillegg er det en fordel om du har:

  • Erfaring med prosjekt- og prosessledelse fra digitaliseringsprosjekter
  • Erfaring fra offentlig sektor og gjeldende lov- og regelverk
  • Erfaring med HR-arbeid


Personlige egenskaper

  • Mulighetsorientert og tør å utfordre
  • Imøtekommende og kommuniserer godt
  • Trives godt med å jobbe i tverrfaglig team, søker og deler kunnskap
  • Evner å arbeide strukturert, selvstendig og med god gjennomføringsevne


Du må være serviceinnstilt og ha gode samarbeidsevner. Videre må du være nøyaktig og selvstendig i arbeidet og ha gode IKT-ferdigheter. Personlige egenskaper vil bli tillagt vekt. 

Vi tilbyr

  • Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver i en kunnskapsrik og solid organisasjon i utvikling
  • Et hyggelig arbeidsmiljø i nye moderne lokaler i Oslo sentrum
  • Konkurransedyktig lønn og betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Den gode følelsen av å løse et viktig samfunnsoppdrag 
  • Vi håper du vil være med og lære nye ting sammen med oss, og fleksibilitet er noe som er viktig for hele selskapet, og vi streber etter å få til en god balanse mellom jobb og fritid

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. 

Offentlig søkerliste vil foreligge etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg mot å stå på offentlig søkerliste, må du begrunne dette. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å bli unntatt. Søkere vil i tilfelle bli informert før offentliggjøringen og vil ha mulighet til å trekke søknaden.

Vekket dette en interesse? Da vil vi gjerne snakke med deg! Ta kontakt med våre rådgivere Arne Henning Underdal-Loktu: arne.loktu@capus.no / Rebecca Vatnar: rebecca.vatnar@capus.no

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen