Omilon søker system- og supportspesialist til Nordens ledende aktør innen taleteknologi!

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Omilon søker flere medarbeidere til sitt kontor i Oslo.

Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder.

Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.

Vi leverer programvare og konsulenttjenester både til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt rundt 300 brukere koblet opp mot ulike cloudløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi har akkurat lagt om til å levere talegjenkjenning som skytjeneste på Azure cloud. Vi har store planer om å om å vokse i området utenfor sykehusmarkedet i årene som kommer. I den forbindelse må vi jobbe målrettet for å strømlinjeforme leveransene våre og gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang. Vi søker deg synes det er gøy å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester og som er opptatt av kundeopplevelsen. Dette er en stilling man kan vokse i, og lære en hel masse.

Arbeidsoppgaver Som system- og supportspesialist i Omilon vil dine viktigste arbeidsoppgaver være drift, support, vedlikehold, effektivisering og videreutvikling av vårt talegjenkjenningstilbud utenfor det offentlige sykehusmarkedet. I tillegg vil du jobbe noe med lokal IT-drift som en del av et større team som dekker kontorene våre i Norge, Sverige og Danmark

Andre arbeidsoppgaver vil være:   

  • 2. linje support
  • Opplæring av nye brukere
  • Salgssupport
  • Innføringsprosjekter hos små/mellomstore kunder
  • Test av nye applikasjonsversjoner
  • Delta i IT-prosjekter og bidra med råd, støtte og veiledning  
  • Automatisering og effektivisering av prosesser
  • Utarbeide teknisk dokumentasjon
  • Utarbeide opplæringsmateriale som gjør kundene våre i stand til å hjelpe seg selv


Kvalifikasjoner

  • Relevant høyskole-/universitetsutdannelse. Dokumentert realkompetanse vil kunne kompensere for manglende formell utdanning  
  • Kjennskap til Microsoft-produkter (Windows klienter, AD, terminalserver), Citrix og VmWare
  • Erfaring med kundesupport

Erfaring fra ett eller flere av områdene:


    • Klienter og forvaltning av klienter  
    • Applikasjonsforvaltning
    • Drift av servere
    • Drift av nettverk og brannmurer  
    • Infrastruktur som en sky-tjeneste  
    • IT sikkerhet  


Vi ønsker oss en kollega som er

  • Systematisk og analytisk
  • Resultatorientert med gode kommunikasjons- og gjennomføringsevner  
  • Serviceinnstilt og selvstendig
  • Utadvendt, omgjengelig og med godt humør.  


Vi tilbyr

  • Mulighet til å forme egen hverdag
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Liten organisasjon med korte beslutningsveier
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikringsordninger
  • Nyoppussede, kontorer sentralt i Oslo
  • Fleksibel hjemmekontor/kontor-løsning
  • God kantine
  • Gode utviklingsmuligheter

 
Vi kan tilby et sosialt arbeidsmiljø med gode arbeidskolleger – hos oss er det viktig at alle trives på jobben. Vi har søsterselskaper både i Sverige og Danmark, som vi har godt samarbeid med, og vi jobber også med store internasjonale aktører. Du får jobbe med spennende, ny og samfunnsnyttig teknologi. Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker, og vi oppfatter oss som en fleksibel arbeidsgiver.

Spørsmål om stillingen kan rettes til vår samarbeidspartner Capus ved seniorrådgiver Anders Kihle, telefon 977 67 816 eller e-post anders.kihle@capus.no. 
Vi ser frem til å lese din søknad!
 

Om arbeidsgiveren

Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen effektiv dokumentasjon. Vi frigjør tid så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig! Gjennom ny teknologi og ved bruk av digitale løsninger, som talegjenkjenning, effektiviseres det administrative arbeidet. Dette hjelper ressurser i samfunnskritiske samfunnsinstanser, for eksempel for helse, saksbehandlere og offentlig forvaltning. Med våre løsninger halveres tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen