Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Har du passion for teknologi og kundebehandling?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Vil du hjelpe Motimate med å vokse ved å gi den beste kundebehandlingen i en annerledes supportrolle? Vil du lære mer om teknologi og påvirke produktutviklingen? Søk til Motimate i dag!

Informasjon om stillingen

Motimate er et resultat av mer enn 10 års arbeid med noen av Skandinavias største selskaper med forbedring av deres interne kommunikasjon, business kultur og ansattrening. Motimate arbeider 100% remote. Det betyr at du som kollega i Motimate får kollegaer som sitter i syv forskjellige land, og som du møter på ulike hangouts.

Arbeidsoppgaver

Motimates ambisjon er å ha den beste support- og kundeoppfølgingen. Du blir Motimates ansikt utad og sørger for at alle kunder blir sett og hørt og får sine utfordringer løst så raskt som mulig. Det gjøres gjennom:

  • Brukerimport og svare på supporthenvendelser
  • Verifisere meldinger om bugs og legge disse inn i Pivotal Tracker

Et viktig steg for en ny kunde av Motimate er å få på plass brukere i deres app. Det er mange av Motimates kunder som trenger litt bistand og sparring på hvordan dette gjøres best. Din jobb vil være å:

  • Verifisere gruppestrukturer og verifisere brukerinformasjon
  • Importere brukere i Motimate og gi kundeassistanse

I en ny kunderelasjon er det viktig at kundene raskt føler seg trygge på løsningen og Motimate vet at tett oppfølging i starten gir suksess for kunden på sikt. Her får du:

  • Hjelpe med oppsett av gruppestrukturer og gi en generell innføring av Motimate og spesielt Web Admin
  • Løse tekniske utfordringer og svare på spørsmål

Som kundekontakt og supportperson vil du være tett på kundene og få viktig innsikt som igjen bidrar til å utvikle Motimate som løsning. Vi søker derfor en person som er brennende opptatt av hva som kjennetegner en god digitalløsning samt er god på identifisere brukerbehov. Du får påvirke gjennom å gi:

  • Input til utvikling ut fra kundehenvendelser
  • Input til FAQ
  • Input til brukerdokumentasjon
  • Formidling av New features
  • Formidling av kjente bugs

Ditt arbeidssted vil være i Oslo men du har mulighet til fleksitid og hjemmekontor.

Vi søker deg som

  • Har en stor interesse for teknologi
  • Har teknisk kompetanse og noe erfaring
  • Du behersker norsk og engelsk godt både muntlig og skriftlig

Som person må du like å ha mange baller i luften, samtidig som du yter god service. Du tar ansvar for dine egne oppgaver og har en sterk kommunikasjonsevne. Vi trenger en som er selvgående, lidenskapelig og elsker å jobbe i team.

Informasjon om bedriften

motimate™ er et prisvinnende selskap som gjør intern kommunikasjon og corporate training morsomt og gøy! Motimate er en SAAS løsning som passer perfekt for hvert eneste selskap. Over 70 bedrifter og organisasjoner i Europa bruker Motimate, alt fra store selskaper som DNB med over 12 000 ansatte, til mindre som Døgnvill - Norges beste burgerkjede med under 200 ansatte.

Les mer om motimate sin utrolige historie her.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen