Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vikariat som support og kundeservicekonsulent

Oppdragsgiver: Capgemini AS

Capgemini er et av verdens største IT-konsulentselskap med over 180 000 ansatte globalt. I Norge har vi rundt 1100 konsulenter som jobber med en rekke interessante oppdrag i sektorer som olje & gass, offentlig, telekom og bank & finans. Vi har kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og Fredrikstad. Capgemini er representert i mer enn 40 land og omsatte for 11,9 milliarder euro i 2015.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Lillehammer
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Vi søker etter en vikar til vår servicedesk på Lillehammer. Servicedesken hører inn under vårt team på Lillehammer og er en viktig del av en tjenesteleveranse til ett av Sveriges største nettselskaper i energisektoren. Leveransen inkluderer bl.a. innsamling og leveranse av målerverdier, håndtering av fjernutkoblinger, testvirksomhet, feltservice, servicedesk, prosjekter og logistikk. Vikariatet har oppstart så raskt som mulig og vil i første omgang gjelde ut året.


Arbeidsoppgaver er førstelinje support, typisk:
-Registrere, kategorisere og prioritere henvendelser
-Tildele saker til andre supportteam
-Operere et utvalg systemspesifikke applikasjoner (opplæring vil bli gitt)
-Support og problemløsning ved henvendelser på telefon og e-post


Vi tilbyr:
•En attraktiv arbeidsplass i et av verdens største konsulentselskaper med over 200 000 ansatte fordelt på mer enn 40 land
•Konkurransedyktige lønnsbetingelser
•Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert privat helseforsikring
•Gode foreldrepermisjonsordninger
•Mange sosiale og sportslige tilbud
•Firmahytter i Hemsedal, Hafjell, Trysil og Gaustablikk
•Subsidiert treningsmedlemskap
•En hverdag du kan påvirke selv


Kvalifikasjoner: 
•Videregående skole, fortrinnsvis innen elektro, IT eller kommunikasjon
•Flytende i norsk eller svensk 
•Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig 
•Gode datakunnskaper
•Kjennskap til eller erfaring fra en eller flere av følgende emner er en fordel; kundesupport, ITIL, databaseverktøy, energisektoren

Egenskaper:
•Positiv og løsningsorientert
•Gode samarbeidsevner
•Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
•Analytisk, strukturert og selvstendig
•Bidragsyter til fellesskapet både faglig og sosialt

Dersom du har spørsmål til stillingen oppfordres du til å ta kontakt med Arnstein Nydahl
på telefon 489 94 972.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen