Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Digital innholdsprodusent

Oppdragsgiver: Norsk Tipping

Vi gir drømmen en sjanse. Hver dag oppfyller Norsk Tipping både store og små drømmer rundt omkring i det ganske land. Gjennom et ansvarlig og attraktivt spilltilbud har vi bidratt med over 100 milliarder kroner til gode samfunnsformål siden starten i 1948 – til glede for millioner av nordmenn. Balansegangen mellom overskudd og krav til sosial ansvarlighet plasserer Norsk Tippings virksomhet i skjæringspunktet mellom marked og myndighet, mellom butikk og politikk. Dette gjør det spennende å jobbe i Norsk Tipping sammen med 400 trivelige og kompetente medarbeidere innenfor et bredt spekter av fagområder.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Hamar
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
18.03.2019
Gå til søknadsskjema
Gir du drømmen en sjanse? Det gjør vi! Nå leter vi etter deg som både kan produsere digitalt innhold i våre kanaler og ta den berømte «Telefonen fra Hamar».  Er du en god historieforteller og har erfaring som reporter? Er du dreven og oppdatert på hva slags innhold som fungerer best i sosiale medier? Har du slike egenskaper, er du personen vi søker.  
 
Norsk Tipping har et økt fokus på digital innholdsproduksjon, og i denne jobben vil du inngå i tverrfaglige team for kontinuerlig forbedring av kundemøtet. Arbeidet vil hovedsakelig innebære produksjon av markedsførende reportasjer og artikler med tekst, video og billedmateriale for å bygge opp under Norsk Tippings spill.   av Norsk Tippings turnus for trekninger får du ansvar for trekninger, oppfølging av vinnere og kontakt med media. Her blir du en av flere ansikter utad.  
Arbeidssted er Hamar. 
 
Arbeidsoppgaver: 
  • Innholdsproduksjon/historiefortelling på tvers av selskapets produkter og kanaler, med fokus på digitale flater 
  • Produksjon, redigering og publisering av video, lyd, bilder og tekst 
  • Del av et større kollegium for innholdsproduksjon, i et miljø med fokus på kunde og resultater 
  • Daglig samarbeid med relevante miljøer internt 
  • Redaktør for Norsk Tippings trekninger, med ansvar for gjennomføring av trekningene, vinneroppfølging og kontakt med media 
 
Kvalifikasjoner: 
  • Betydelig erfaring fra ende til ende produksjon av video og tekst, inkl. redigeringskompetanse er nødvendig (vi benytter fortrinnsvis Adobe-pakken) 
  • Høy kompetanse på bruk av sosiale medier 
  • Meget god forståelse for- og kunnskap om digitale medier 
  • Erfaring fra innholdsmarkedsføring og produksjon av innhold for ulike digitale flater 
  • God forståelse for testing, måling og optimalisering av innhold  
  • Høyere utdanning innen media, f.eks. film/tv, journalistikk 
 
Vi søker deg som  
  • har glimt i øyet og trives like godt foran kameraet som bak kameraet. 
  • er god til å kommunisere med ulike fagmiljøer i organisasjonen, er kreativ, analytisk orientert og har et stort engasjement innenfor ansvarsområdet
  • er glad i å samarbeide, men fungerer også godt selvstendig

Markedsføring av pengespill er underlagt strenge retningslinjer og regelverk, eksternt og internt. Du må fortløpende, og på selvstendig grunnlag, kunne foreta vurderinger og beslutninger i samsvar med disse.  
 
Kontaktperson: Leder Markedsføring og design Thomas Løkting, 905 34 486  
Søknadsfrist: 18. mars. 
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen