Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Systemintegrasjon søker Administrasjonskoordinator

Oppdragsgiver: Cruit

Cruit spesialiserer seg på å finne IT-konsulenter til midlertidige oppdrag og faste ansettelser. Vi har hovedfokus på Osloregionen, men leverer tjenester til hele landet. Vi startet i 1997. Med grunnlag i vår kompetanse på utvelgelse av personell, og med redelighet og lojalitet som viktige faktorer, satser vi på et verdiskapende samspill med våre kunder og samarbeidspartnere Våre IT-konsulenter arbeider med rådgivning, prosjekttjenester, utvikling, driftstjenester og opplæring. Cruit rekrutterer medarbeidere både til tidsbegrensede oppdrag og til faste stillinger.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Systemintegrasjon AS (Sysint.) er et norsk IT selskap som tilbyr konsulenttjenester, rådgivning, prosjekt- og endringsledelse til offentlige og private virksomheter. Vi har 19 medarbeidere og holder til i Oslo sentrum. Vår visjon er å være din beste rådgiver. Sammen med våre verdier, langsiktighet, respekt og fellesskap – setter dette retningen for måten vi jobber på, og hvordan vi opptrer i møte med andre. Vi er et selskap av ansatte for ansatte, og legger stor vekt på å skape et godt miljø, både faglig og sosialt.


Har du lyst å jobbe i et trivelig og uformelt miljø, samt bidra til fortsatt videre vekst? Hos oss får du jobbe med noen av Norges mest spennende kunder, og du kan i stor grad påvirke din egen hverdag. Vi søker en erstatter for vår dyktige administrasjonskoordinator. Hvis du liker oppgaver innen administrasjon, økonomi og kundebehandling, og ikke er redd for å prøve nye ting, kan dette kanskje være noe for deg.


Dine viktigste arbeidsoppgaver:

  • bidra med salgsstøtte/ordrebehandling knyttet til forespørsler fra kunder og partnere, herunder knytte kandidater til IT-oppdrag
  • være ansvarlig for interne arrangementer som julebord, sommerfest, høstsamling, utenlandsturer og fagkvelder
  • behandle timelister fra ansatte og underleverandører
  • behandle inngående fakturaer/bilag og fakturere
  • støtte våre konsulenter ute
  • bistå daglig leder med diverse administrative oppgaver


Kvalifikasjoner:


Relevant utdanning:

  • minimum videregående skole og fordel med Bachelor innen HR, administrasjon og/eller  økonomi


Erfaring:

  • har god erfaring med Microsoft Office (gjerne Office 365), spesielt Outlook og Word
  • har interesse for å lære nye systemer
  • er nyutdannet eller har noen års erfaring innen relevante områder
  • er en fordel med erfaring fra lignende oppgaver og fra rekruttering/ oppdragsformidling innen IT-bransjen
  • må kunne sikkerhetsklareres

       

Personlige egenskaper:

  • er en selvgående person som evner å jobbe meget strukturert
  • har evnen til å sette deg inn i nye ting og takle en hverdag med flere ulike oppgaver med korte frister
  • har gode norskkunnskaper som kan kommuniseres muntlig og skriftlig
  • liker godt å jobbe med dokumenter i forbindelse med CV-er, tilbud og kontrakter
  • har interesse for oppgaver innen regnskap (kunder og leverandører)


Vi tilbyr:

  • konkurransedyktige betingelser (lønn, forsikring- og pensjonsordninger)
  • personlig og faglig utvikling i et lite, hyggelig og uformelt miljø
  • nyoppussede lokaler i Oslo sentrum
  • god opplæring og oppfølging
  • mange sosiale tilstelninger, både med og uten familie
  • bedriftshelsetjeneste
  • 6 ukers ferie
  • PC, mobil og bredbånd


Stillingen rapporterer til daglig leder.


Ønsker du å bli vår nye Sysint-er? Send oss din søknad snarest!


Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Seniorrådgiver Ingvild Høgh hos Cruit AS på mobil +47 982 14 862 eller e-post: ingvild@cruit.no

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen