Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Svensktalende student og hyppig bruker av streamingtjenester? Vi søker Kundeserviceagent!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

I samarbeid med en av våre kunder ser vi etter to Kundeserviceagenter. Vår kunde er en svensk TV-gruppe eid av et ledende amerikansk TV-nettverk. Er du aktiv bruker av streamingtjenester og trigges av problemløsning?

Informasjon om stillingen

I rollen som Kundeserviceagent vil du ta del i et team på totalt 3 stk. Din rolle vil være å besvare henvendelser på e-post, relatert til vår kunde sin streamingtjeneste. I få tilfeller vil du også besvare telefonsamtaler som blir satt over fra resepsjonen. Det kreves derfor både et godt svensk muntlig og skriftlig ordforråd.

Arbeidsdager vil være både hverdag og helg, primært på kveldstid i tidsrommet 15:00-23:00. Her vil du i all hovedsak jobbe hjemmefra. Det er i utgangspunktet tiltenkt arbeid 10 timer per uke, og ekstra ved behov. Merk: I opplæringsperioden vil det være arbeid på dagtid, i perioden 08:00-16:00. Arbeidet vil da finne sted på vår kundes kontor i Nydalen.

Det forutsettes at kandidater som ønsker å bli vurdert for stillingen har erfaring fra å bruke streamingtjenester både via mobil, nettbrett, Apple TV/Google Chromecast og datamaskin.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser, primært via e-post gjeldende tekniske spørsmål knyttet til svenske kunders bruk av streamingtjenester
  • Ansvar for at alle henvendelser blir fulgt opp, via ticket-systemet Zendesk
  • Forefallende administrativt arbeid

Vi søker deg som

  • Er student og har minimum 1,5 år igjen av dine studier - dette for å sikre kontinuitet i stillingen
  • Eventuelt har erfaring fra skriflig kundeservicearbeid på svensk, dersom manglende høyere utdanning
  • Har en generell god teknisk forståelse
  • Er positiv og serviceminded
  • Har et godt svensk muntlig og skriftlig ordforråd
  • Irriterer deg over skrivefeil
  • Besitter din egen PC, da det er denne du skal benytte i arbeidstiden


Stillingen er i første omgang et engasjement på 3 måneder.

Søknadsfrist: Snarest

Søk på stillingen ved å klikke på Søk her! . Det er ingen søknadsfrist, da det haster å fylle stillingen. Kandidater med mulighet for rask oppstart vil prioriteres. Vi vil av denne grunn vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig. Vi vil ta ned annonsen når vi har funnet ønskede kandidater.

Informasjon om bedriften

Vår kunde er en svensk TV-gruppe eid av et ledende amerikansk TV-nettverk.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen