Vi søker Consept Manager for et spennende skjønnhetsprodukt

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Har du erfaring med markedsføring og hjemmesider, i tillegg til en interesse for skjønnhetsprodukter og mote? Oslo Skin Lab® ser etter en Concept Manager som kan ta ansvar for deres digitale markedsføring!

INFORMASJON OM STILLINGEN

Oslo Skin Lab® står bak The Solution™; et skjønnhetsprodukt som bidrar til å redusere rynker fra innsiden av. Etter kun ett år i Norge, Sverige og Finland er de nå i en spennende vekstfase hvilket innebærer ekspansjon til nye markeder, med nylanseringer av veldokumenterte produkter i løpet av det kommende året.

Til denne spennende reisen trenger de en ny kollega som kan ta ansvar for den digitale markedsføringen. Hvis dette blir deg, vil du sikre synlighet og tilgjengelighet til produktene gjennom deres digitale kanaler. Du vil, sammen med de andre ansatte i bedriften, få en unik mulighet til å delta i utviklingen av DNA-et til Oslo Skin Lab® , og være en viktig bidragsyter for den utviklingen merkevaren står ovenfor.

Siden dette er en relativ ny merkevare, vil du få en fleksibel, variert og spennende hverdag. Arbeidsdagen vil gjerne inneholde planlegging og oppfølging av ulike markedsføringsaktiviteter, samtidig som man kontinuerlig observerer effekten av den for å finne den beste markedstilnærmingen. Man vil få midler til rådighet for å kommunisere produktene til målgruppen på en effektiv måte, og man vil få friheten til å være kreativ og nytenkende. Man bli gitt mye ansvar og selvstendighet, samtidig som man vil være med på den spennende veksten merkevaren står ovenfor.

VI TILBYR:

  • En fast heltidsstilling i en nyetablert satsning, i trivelige lokaler på Ryen i Oslo.
  • Grundig opplæring og tilgang på støttefunksjoner.
  • En seriøs arbeidsgiver med fokus på det faglige og medarbeiderutvikling.
  • Personalgoder som blant annet kantineordning, ukentlig massasje og naprapat, tilgang til treningsrom og utlån av ferieleiligheter i inn- og utland.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Annonseringskampanjer på web; utførelse og valg av kanaler.
  • Webredaktør med ansvar for optimalisering av hjemmesiden deres.
  • Aktiv deltakelse og oppfølging på sosiale medier (Facebook og Instagram).
  • Utsendelse av nyhetsbrev via mail, samt øke mailbasen med nye leads.
  • Kontaktpunkt for aktuelle samarbeidspartnere, eksempelvis bloggere og ulike mediehus.
  • Analysering av lønnsomhet i markedsføringen, samt kontinuerlig oppfølging og justeringer av denne for å finne den beste markedstilnærmingen.


I tillegg til dette vil du kunne være med å bistå i utviklingen av nye reklamefilmer, samt bidra til utvikling av diverse printmateriell. Videre vil du kunne få oppgaver knyttet til ulike eventer og produktpromotering, samt planlegging av markedsføringstiltak for å tiltrekke tidligere kunder. Du får dermed en svært fleksibel og sentral rolle i bedriften, der din mening vil være betydningsfull for retningen til det digitale konseptet til Oslo Skin Lab®.

VI SØKER DEG SOM

  • Har fullført høyere utdanning innenfor markedsføring/økonomi/salg på bachelor- eller masternivå. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning.
  • Har opparbeidet deg en forståelse fra netthandel gjennom tidligere arbeidsforhold.
  • Har jobbet noen år med markedsføring og innehatt en eller flere betydningsfulle roller
  • Svært gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk.


Det vil være fordelaktig med en arbeidsbakgrunn innen skjønnhet og hudpleie. For å lykkes i denne rollen er det viktig å kjenne målgruppen i tillegg til å ha forståelse for kundenes atferd og behov.

Vi ser etter en person som er tilpasningsdyktig, endringsvillig, tåler stress og holder høyt tempo. Det er viktig å være nøyaktig og kunne fullføre de prosjektene man har igangsatt. Samtidig er det viktig å være utadvendt og fremoverlent, samtidig som man tenker analytisk for å oppnå ønsket effekt på kampanjene man iverksetter.

Høres dette ut som noe for deg? Da håper vi at du søker snarest. Til denne stillingen vil vi vurdere søknader fortløpende, noe som kan bety at vi legger ned annonsen så snart riktig person er funnet.

Søk på stillingen ved å klikke på "Søk her!"-knappen nederst på siden.

Dette er en rekruttering, hvilket innebærer at du vil bli fast ansatt i Oslo Skin Lab og NutraQ-konsernet. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprosessen, og alle søknader og henvendelser skal derfor gå gjennom oss. Har du spørsmål vedrørende stillingen kan disse besvares på teknologi@academicwork.no.

INFORMASJON OM BEDRIFTEN

Oslo Skin Lab® er en del av NutraQ, et internasjonalt konsern som leverer kosttilskudd, medisinsk utstyr og skjønnhetsprodukter. Deres produktportefølje er spesialutviklet for nordiske forhold med ingredienser som har dokumentert effekt gjennom solide studier. Gruppen har virksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tsjekkia med ca. 170 ansatte. Deres organisasjonskultur bygger på grunnverdiene; nyskapende, modig, ansvarlig og respektfull.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen