Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Applikasjonsforvalter CRM- og telefonisystem

Oppdragsgiver: Politiets IKT-tjenester

Politiets IKT-tjenester er totalleverandør av IKT til politiet. Vi er en relativt nyetablert virksomhet som skal bidra til å modernisere norsk politi. Det er vår oppgave å sikre stabile og fremtidsrettede IKT-løsninger som styrker politiets arbeid med å forebygge og bekjempe kriminalitet. Våre nærmere 500 medarbeidere utvikler, forvalter og drifter samfunnsnyttige og kritiske systemer for hele politiet. Vårt hovedkontor ligger på Majorstua i Oslo med avdeling på Jaren og distriktskontorer rundt i landet.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
31.05.2018
Gå til søknadsskjema
Avdeling for Bruker- og kundeservice har blant annet ansvar for support og overvåking av IKT-systemene som Politiets IKT-tjenester leverer. Avdelingen er kontaktpunktet for hendelser og forespørsler fra hele politietaten, og understøtter fremtidens politi med den service det er behov. Avdelingen har medarbeidere på lokasjoner rundt i landet, og leverer tjenester 24/7/365.

Vi har en ledig stilling som applikasjonsforvalter for CRM- og telefonisystemet i seksjon Operativ støtte. I dag benyttes produktet Remedy som CRM-verktøy og prosessverktøy for ulike ITIL-prosesser, og Solidus som telefonisystem. Som applikasjonsforvalter vil du ha ansvar for å forvalte og videreutvikle verktøyene iht PITs og etatens behov. Stillingen rapporterer til seksjonssjef for Operativ støtte. 

Politiets IKT-tjenester har et godt fagmiljø og stort fokus på kompetanseutvikling. Vi legger til rette for at våre medarbeidere kan utvikle seg faglig og sosialt. Siden vi er en organisasjon i endring vil stillingen være under utvikling, og det må påregnes endringer over tid.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for endringshåndtering av CRM-verktøyet og telefonisystemet (koordinere, bestille og gjennomføre endringer via ekstern leverandør)
  • Ansvarlig for oppfølging av feil i CRM-verktøyet og telefonisystemet (feilmelde til ekstern leverandør og følge opp status)
  • Ansvarlig for oversikt over løpende endringer i CRM-verktøyet og telefonisystemet, samt gjennomføring av kontinuerlig forbedringer
  • Ansvarlig for opplæring i CRM-verktøyet og telefonisystemet (ansvar for at tilpasset opplæring gjøres tilgjengelig for PIT og etatens brukere)
  • Administrator av CRM-verktøyet (ansvar for tilganger, rettigheter osv)
  • Kontaktpunkt/koordinator mot eksterne leverandører av CRM-verktøyet og telefonisystemet
  • Kontaktpunkt/koordinator mot alle brukerne i verktøyene
  • Pådriver for riktig/mer effektiv bruk av CRM-verktøy og telefonisystem
  • Utarbeide statistikker fra CRM-verktøy og telefonisystem
  • Produsere rapporter og aktuelle uttrekk fra CRM-verktøy og telefonisystem
  • Noe reisevirksomhet må kunne påregnes

Kvalifikasjoner

  • Utdanning fra høgskole/universitet på minimum bachelornivå, innen IKT. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Dokumentert erfaring med applikasjonsforvaltning
  • God kjennskap til bruk av saksbehandlingsverktøy (CRM-verktøy) i prosessarbeid
  • Generell IKT-kunnskap innenfor utvikling og drift
  • Erfaring med bearbeiding og uthenting av statistikker
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Må kunne sikkerhetsklareres til minimum HEMMELIG

Egenskaper

  • Selvstendig, analytisk og helhetsorientert
  • Strukturert
  • Stor gjennomføringsevne
  • Serviceinnstilt
  • Løsningsorientert
  • Evne til å veilede, løse problemer og bygge samhandling

Vi tilbyr

  • Stillingsbrøk: 100%
  • En spennende hverdag med store muligheter for personlig utvikling
  • Muligheter for kurs og videreutdanning
  • Gode arbeidsbetingelser (bl.a. fleksitid, sommertid og treningsmuligheter i arbeidstiden)
  • Et aktivt og hyggelig arbeidsmiljø i nye, moderne lokaler på Majorstua
  • Stillingen lønnes som 1364 seniorrådgiver i lønnsspennet kr 569 000 - kr 674 000 pr år, avhengig av kvalifikasjoner.


Som ansatt i Politiets IKT-tjenester blir du medlem i Statens pensjonskasse, med bl.a. gode forsikringsordninger og mulighet for boliglån (se SPK.no for mer informasjon).

For å ivareta ønsket om mangfold i staten oppfordrer vi kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

For ansettelse hos oss krever vi plettfri vandel og mulighet for sikkerhetsklarering. Søkere må være oppmerksomme på at opplysninger kan bli offentliggjort selv om de ber om ikke å bli oppført på den offentlige søkerlisten. 

Søknad og CV registreres elektronisk i vårt rekrutteringssystem Webcruiter (via Søk på stilling). Alle vitnemål og attester skal skannes inn og lastes opp samtidig. 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Tommy Conradi
Stillingstittel
Seksjonssjef Operativ støtte
Telefon
915 79 320
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen