Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Head of Programmatic

Oppdragsgiver: Knowit

Knowit har 1900 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I mer enn 25 år har vi bistått kunder med digitale transformasjoner. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team, og dette har gitt oss en unik markedsposisjon. Satsningsområdene som til sammen utgjør Knowit heter Solutions, Insight og Experience. Hver dag tenker vi på hvordan vi skal bruke ny teknologi for å skape nye løsninger, muligheter og verdi for samfunnet. Knowit sin forretningside bygger på digitalt entreprenørskap, og vår styrke er utvikling av talenter innenfor produkt- og tjenestedesign, prosjektledelse, agil løsningsutvikling og management consulting med en felles lidenskap for mulighetene som kan skapes i en digital verden. Vi tilbyr en slagkraftig kombinasjon av kapasitet og erfaring som gjør oss unike i Nordisk sammenheng.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Vårt performancemiljø vokser stadig og vi ser nå etter en Head of Programmatic som vil få ansvaret for å videreutvikle arbeidet med programmatisk mediekjøp og forretningsutvikling.

 

Knowit jobber med mange store aktører innen design, utvikling, kommunikasjon og digital markedsføring. Vi opplever stadig økt etterspørsel etter datadrevet annonsering både blant eksisterende og nye kunder, og ønsker derfor å øke teamet vårt av spesialister.

 

Hva ser vi etter?

Vi er på utkikk etter deg som ønsker å jobbe med flere av Norges mest kjente merkevarer.

Gjennom en operativ rådgiver rolle vil du utnytte vårt unike analysemiljø til å skape merverdi for våre kunder. Samtidig har du ansvar for å relevante sertifiseringer og partnerskap med DoubleClick og andre nettverk.

Knowit innehar mange relevante sertifiseringer og partnerskap, inkludert Google AdWords Partner, Google Analytics Certified Partner og Google Analytics 360 Reseller.

 

I rollen som Head of Programmatic ønsker vi oss deg som allerede har et tydelig navn i bransjen. Du har jobbet på både store og små prosjekter som har blitt lagt merke til, både i offentlig og privat sektor. Du kjenner bransjen godt og skjønner hvordan Knowit kan ta en unik posisjon i dette markedet.

 

Du er tydelig og faglig sterk. Du synes det å bygge opp et miljø er spennende, og har lett for å skape gode nettverk og forbindelser både med kunder, kolleger og andre i markedet.

 

Vi kan tilby:

  • Et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer.
  • Tverrfaglige team med variert bakgrunn og lidenskap for konverteringer.
  • Fokus på faglig utvikling
  • Spennende prosjekter hvor du vil spille en sentral rolle.
  • Stor grad av selvstendighet.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Mange highfives fra kollegaer som heier på hverandre.

 

Har du spørsmål eller bare vil slå av en prat om stillingen så ta gjerne direkte kontakt med leder for marketingavdelingen i Knowit;

 

Lars Erik Austad – tlf 92845288 eller e-post: larserik@knowit.no

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen