Vi søker Digital Markedsfører

Oppdragsgiver: Capus

Capus leverer fleksible løsninger innen HR, med hovedvekt på rekruttering av ledere og spesialister. Selskapet er med sine 23 ansatte et av landets største og ledende rekrutteringsmiljøer. Konsernet HR-Gruppen, som Capus er en del av, har totalt 43 ansatte. Vår kompetanse spenner bredt, vår kundestruktur representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige etater. Capus sin organisering og metode gjør oss i stand til å løse oppdrag uavhengig av nivå, bransje og geografi. Vår størrelse gjør oss til en leveringsdyktig og forutsigbar rekrutteringspartner. Kontinuerlig fokus på kvalitet, fleksibilitet, holdninger, verdier og prosessforbedring gjør at vi oppnår vellykkede løsninger for både kunde og kandidat.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Støren
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
04.03.2018
Gå til søknadsskjema
Gauldal Energi konsern selger strøm, solpaneler, vindmøller, elektriker-tjenester, IT-drift og bredbånd i dag gjennom merkevarene Gauldal Energi, Gauldal Smart Energi, Gauldal Installasjon og Gauldal IKT. Vi har hovedkontor på Støren og er tilsammen 32 ansatte i dag og omsetter for 100 mil.
De siste årene har vi gjort omfattende strukturendringer og fremstår i dag som et moderne og fleksibelt salgsselskap. 


Vi søker Digital Markedsfører

Gauldal Energi er i endring, og vi søker nå Digital Markedsfører som skal hjelpe oss i kommunikasjonen med våre kunder via aktuelle digitale kanaler og plattformer.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver

  • Sammen med markedssjef ha ansvar for vår kommunikasjonsstrategi.
  • Ansvarlig for innhold på alle digitale flater.
  • Ansvar for koordinering og gjennomføring av arrangementer og messeaktiviteter.
  • Vedlikehold av nettsider.
  • Kommunikasjon med kunder og markedet gjennom strategisk bruk av kanaler, identifisering av målgrupper, sporing/måling og innhold.
  • Legge planene for kundekommunikasjon og kampanjer.

Kvalifikasjoner

Du har solid markedsførings-utdannelse/kompetanse og må kunne dokumentere relevant utdannelse/erfaring med Google AdWords og Analytics. Tilsvarende må du kunne foto/video, Photoshop, CMS-løsninger, «inbound/outbound marketing», A/B-testing og «lead nurturing».

Som person er du:

  • Nysgjerrig, har lav terskel for å prøve ut ny teknologi og er opptatt av kontinuerlig utvikling.
  • Men samtidig også «en doer» som er opptatt av at programmer og innhold skal vedlikeholdes og driftes.
  • Du har stor interesse for faget og holder deg oppdatert på trender, kanaler og de verktøy som til enhver tid preger et markedsføringsfag som endrer seg stadig raskere.
  • Strategisk tenkende; noe som innebærer at du er flink til å sette deg inn i målgruppenes tenkemåte, flink til å kommunisere alle veier internt og fremstå som rådgiver for øvrige i organisasjonen slik at vi svarer opp forventningene som kundene måtte ha til oss.
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk. Beherske engelsk godt.
  • Du er også ambisiøs, samvittighetsfull og har stor arbeidskapasitet.
  • God alene men også i team.

Vi tilbyr

  • En spennende stilling i en solid og veldig ambisiøs organisasjon, med gode muligheter for personlig utvikling.
  • Du har kontor i våre lokaler på Støren, og blir del av et positivt team med store ambisjoner.
  • Lønn og øvrige betingelser etter avtale.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen