Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vil du skape produkter som hele Norge bruker daglig?

Oppdragsgiver: Cruit AS

Cruit spesialiserer seg på å finne IT-konsulenter til midlertidige oppdrag og faste ansettelser. Vi har hovedfokus på Osloregionen, men leverer tjenester til hele landet. Vi startet i 1997. Med grunnlag i vår kompetanse på utvelgelse av personell, og med redelighet og lojalitet som viktige faktorer, satser vi på et verdiskapende samspill med våre kunder og samarbeidspartnere Våre IT-konsulenter arbeider med rådgivning, prosjekttjenester, utvikling, driftstjenester og opplæring. Cruit rekrutterer medarbeidere både til tidsbegrensede oppdrag og til faste stillinger.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Til Product & Offering-teamet i Telia Privat søker vi nå en produktsjef for kommunikasjonstjenestene som får skape verdiøkende og fremtidsrettede tjenester for kundene våre.

Dette gjør du gjennom å videreutvikle dagens pålitelige og veletablerte tale- og meldingstjenester til en beriket og bredere kommunikasjonsopplevelse. Dette gjøres ved å utnytte alle de mulighetene som tilbys i Telias nye IP-baserte nettverk som VoLTE, ViLTE, VoWiFi, RCS HD-video og lignende. Dette er for at Telia også i fremtiden skal kunne tilby tjenester som er elsket av våre kunder.

Vi søker deg som har både teknisk interesse og god forretningsforståelse. Du liker kanskje å sette deg inn i de tekniske mulighetene som finnes samtidig som du ser forretnings- og kundeverdien i produktene.

Du kommer i tillegg til å ta ansvaret for de eksisterende partnerskapene som finnes. Du kan derfor forvente deg å ha et stort nedslagsfelt og mange kontaktpunkter både innenfor og utenfor organisasjonen. Internt vil du samarbeide tett med teknisk-, CRM-, marketing- og customer operations-miljøene våre. Du får overordnet eierskap til produktområdet og forvaltningen av dette, med ansvar for hele prosessen fra idéfase via utviklingsforløp, til kommersiell forvaltning etter lansering.

Du vil få jobbe med en av Norges største merkevarer i en dynamisk bransje, et ambisiøst og faglig sterkt miljø med en aktiv ledelse.

Viktige oppgaver og ansvarsområder:

  • Lede utvikling/forbedring av produkter og tjenester, økonomisk analyse, samt anbefale strategisk retning innenfor kommunikasjon som produktområde
  • Iverksette verdikjedeforbedringer og kundebaseanalyser for å optimalisere kundeopplevelsene rundt bruk av tredjepartstjenester
  • Oppsummere og formidle innsikt til relevante interne stakeholders, samt anbefale forslag på tiltak
  • Definere og tilrettelegge for økt tjenestebruk og aktivering gjennom grundige analyser av kundeadferd, bruk og preferanse
  • Definisjon av posisjonering og føringer til markedskommunikasjon av produktene man er ansvarlig for


Følgende personlige egenskaper vil bli vektlagt:

  • Høy gjennomføringsevne – du tar initiativ der du ser det behøves, har både orden og pågangsmot til å følge opp, også når det er hektisk og mange prosjekter samtidig
  • Resultatorientert – du setter tydelige mål og jobber systematisk for å nå dem, og du er analytisk i betydningen at du er god til å identifisere hvilke aktiviteter som kreves for å nå et visst resultat, samt vurdere og beslutte ulike alternativer
  • Kommunikasjonsegenskaper – Du samarbeider godt med andre på tvers av team, miljøer og strukturer. Du er god til å få med deg andre og engasjere på veien mot å nå mål, og du er klar og tydelig i formidlingen din


Hos oss blir/får du:

  • Du vil være en viktig bidragsyter til cutting-edge utvikling i et av Nordens største selskaper og blir blant de første i Norge til å teste nye løsninger
  • Du får jobbe med teknologi som folk bruker hver dag – arbeidet ditt får betydning for samfunnet rundt deg
  • Varierte ansvarsområder, med et bredt kontaktnett både internt og eksternt
  • Del av et høypresterende og kundeorientert miljø der du får stort ansvar og handlingsrom
  • Gode utviklingsmuligheter som del av Telia Company, Nordens største mobiloperatør, hvor Norge er et uttalt satsingsområde
  • Et stabilt og godt arbeidsmiljø med folk som trives over tid

Telia Norge er gjennom en forvandling. Sammen skal vi bygge The New Generation Telco. Hva innebærer det? Mye vet vi allerede i dag. Mye vet vi fortsatt ikke. Det vi er sikre på er at mobilteknologi kan gjøre fantastiske ting, og at mulighetene er uendelige i en framtid der vi blir stadig mer koblet sammen – både med hverandre og med produktene vi bruker. Derfor har vi rekruttert noen av landets skarpeste hoder til å drive utviklingen av tjenestene, produktene og servicen vår videre, samt oppdage nye muligheter i en bransje der alt er mulig. Og nå trenger vi enda flere. Vi trenger deg.

Telia Norge AS er en del av Telia Company som er Nordens største mobiloperatør, og har merkevarene Telia, OneCall, Chess og MyCall i det norske markedet.

Høres dette ut som noe som kan passe deg? Hos oss trenger du ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil. Deretter inviterer vi deg inn til et uforpliktende informasjonsmøte hos oss.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen