Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Er du dansktalende og brenner for god service og support?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
12.10.2017
Gå til søknadsskjema

På vegne av Melin Medical søker vi en teknisk supportmedarbeider til fast ansettelse som vil få mye ansvar mot det voksende danske markedet. Har du god teknisk forståelse og ønsker å skape gode kundeopplevelser? Da anbefaler vi deg å lese videre!

INFORMASJON OM STILLINGEN

Melin Medical leverer betalingsløsninger og administrasjonssystemer til helsesektoren som frigjør leger og helsepersonell fra unødig administrativt arbeid. Dette lar helsepersonell fokusere på sin viktigste oppgave - behandling av pasienter. Melin Medical har nå behov for en ny kollega som kan styrke teamet og bidra til videre utvikling av bedriften, spesielt mot danske kunder.

Rekrutteringen gjennomføres av Academic Work, men du kommer til å bli fast ansatt hos Melin Medical.

I stillingen vil du oppleve en arbeidsgiver med takhøyde for innspill og en kultur som støtter deg og vil se deg lykkes. Kulturen i dette Melin kjennetegnes av et ungt og dynamisk miljø med dyktige og entusiastiske folk som gleder seg til å bli kjent med deg. Du vil møte varierte arbeidsoppgaver knyttet til alt fra hardware til software, installasjon, integrasjoner og feilsøking/support hvor det er forventet at du er løsningsorientert og engasjert. Du vil gjennom opplæringsdager og skygging både ute i felt og i supportavdelingen bli godt kjent med deres løsninger. Du vil få god opplæring, og får tidlig ta del i utfordringer man kan komme til å stå ovenfor. Noe reising må påregnes i stillingen, spesielt i forbindelse med opplæring.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Installasjon av løsninger
  • Feilsøking og problemløsning
  • Daglig oppfølgning og support via fjernstyring, e-post og telefon
  • Kundeservice og tett dialog med samarbeidspartnere
  • Veiledning av Melin Medicals løsninger og produkter


Du vil ha ansvaret for kundesupport fra A-Å, noe som innebærer alt fra installasjon av software og hardware til oppfølging og support. Sikre god kundetilfredshet, kontraktshåndtering og internkontroll vil også være viktige ansvarsområder i stillingen.

VI SØKER DEG SOM

  • Kan vise til relevant utdannelse eller erfaring, og grunnleggende gode IT-ferdigheter
  • Ønsker å yte god service og bygge tette relasjoner
  • Snakker og skriver flytende dansk, muntlig og skriftlig, samt forståelse for norsk.
  • Har førerkort, klasse B


Du besitter en evne til å kommunisere som gjør at du enkelt kan formidle løsninger på kundenes utfordringer, og trives i en variert hverdag med utfordrende arbeidsoppgaver. Du liker å arbeide i team, men du har også evnen til å ta ansvar og arbeide selvstendig. I denne rollen må du regne med å måtte jobbe med flere oppgaver samtidig, derfor håper vi å komme i kontakt med deg som har høy arbeidskapasitet og vilje til å løse utfordringer. Egenskaper som ansvarsfull, selvgående og nøyaktig vil ta deg langt i stillingen.

INFORMASJON OM BEDRIFTEN

Melin Medical er et ungt og fremadstormende selskap som leverer produkter og digitale løsninger innen helsesektoren. Melin Medical ble etablert i Norge i 2010, og ekspanderte til Danmark i 2016 og Sverige i 2017. Deres tjenester frigjør tid til helsepersonell så de kan fokusere på pasientbehandling. Deres produkter og løsninger benyttes i dag i over 75% av Norges legkontorer og legevakter, og de håndterer årlig 12 millioner pasienter.

ANNEN INFORMASJON

  • Oppstart: Snarest, etter avtale
  • Sted: Oslo, Skøyen
  • Søknadsfrist: 12. oktober. Søknader vil bli vurdert fortløpende, så vi anbefaler deg å søke snarest.
  • Stillingen følger danske fri/feriedager. Det vil si at for eksempel Norges nasjonaldag etc. normalt vil være arbeidsdager.


Vi anbefaler deg å skrive en søknad med fokus på din motivasjon, da vi i stor grad vurderer deg som virkelig har en motivasjon og ambisjon om å utvikle deg innen service og teknisk support.

Vi ønsker at du søker via din profil, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på teknologi@academicwork.no. Søk på stillingen ved å klikke på Søk nedenfor.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen