Teknisk kundesupport søkes til Pureservice!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Er du opptatt av å skape gode kundeopplevelser, og synes det er gøy å finne nye løsninger? Har du i tillegg en teknisk interesse, og er nysgjerrig på tekniske utfordringer? Da kan det være deg vi leter etter!

Informasjon om stillingen

Pureservice AS er i vekst og søker nå en dyktig medarbeider til vår Support-avdeling.

Pureservice leverer en egenutviklet servicedesk til primært norske bedrifter. Pureservice brukes hovedsakelig av IT brukerstøtte og kundeservice, men også HR, økonomi og andre avdelinger bruker vår servicedesk for å gi sine kunder og kolleger eksepsjonelt god service.

Support er det første møte våre kunder har med Pureservice dersom de trenger hjelp til noe. Hos oss er ingen dag den andre lik. Vi fokuserer på kvalitet over kvantitet og du vil få god tid til å sette deg inn i alle henvendelser. Din viktigste oppgave er å sørge for at våre kunder får en skikkelig god opplevelse hver gang de kontakter support. Vi ser for oss deg som både er kundeorientert, og som har en teknisk forståelse. Kanskje har du jobbet noen år innen kundeservice, og har en hobby som har gjort deg nysgjerrig på tekniske utfordringer og spørsmål? Eller føler at du ikke får nok utfordringer i din nåværende supportstilling? Det kan også hende at du har tatt IT fag, og ønsker å kombinere din tekniske forståelse med en rolle der du daglig er i kontakt med mennesker? Vi vet ikke fasitsvaret, men hvis du tror du er den vi søker vil vi gjerne høre fra deg!

Vi vil at du skal hilse på Kristian, han vil bli en av dine nærmeste kollegaer som du vil kunne lære mye av. Han sier dette om å jobbe for Pureservice: "Har man idéer om forbedringer, så er veien til implementering kort. Jeg synes det er kult å kjenne på at man er en viktig brikke i selskapets utvikling"

Pureservice tilbyr

  • Et miljø med høy teknisk kompetanse - du vil få mulighet til å lære av de beste
  • Et ungt og uformelt arbeidsmiljø – alle 25 medarbeidere sitter i nye lokaler midt i Oslo sentrum
  • En arbeidsgiver som verdsetter likestilling og scorer 5 av 5 på equality check
  • Et onboardingprogram med god oppfølging. Du vil oppleve trygge rammer og tydelige forventninger
  • Mye sosiale aktiviteter, blant annet lønningspils, fredagsmys og reiser, selvfølgelig når verden tillater det
  • 6 ukers ferie, fri på bursdagen og andre goder som vi gjerne forteller deg mer om

Arbeidsoppgaver

  • Yte support til våre kunder på vår egenutviklede programvare- løse problemer og svare på tekniske spørsmål som f.eks implementering av nye funksjoner, oppsett av e-post i servicedesken, importere nye brukere
  • Ha ansvar for leveranseoppdrag eks. installasjon av on-prem instanser, overlevering av sky instanser
  • Mulighet for hjelp av intern drift som f.eks patching av servere, sjekke status på Office 365 og feilsøke VPN
  • Gjenskape feil/bugs og finne workarounds.
  • Yte topp kundeservice - vi scorer høyt på kundetilfredshet og har tenkt å fortsette med det
  • Gjennomføre og rådgi våre kunder og medarbeidere om bruk av løsningene våre
  • Samarbeide på tvers av avdelinger for sammen å komme frem til den beste løsningen

Vi søker deg som

  • Har en interesse for teknologi
  • Kan vise til erfaring innen support eller teknisk kundeservice
  • Med fordel har kjennskap til Azure, Exchange og Active Directory
  • Er fremoverlent, tar initiativ og er god på å finne løsninger på problem
  • Er kundeorientert og er god på å kommunisere
  • Kommuniserer flytende skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
  • Det er en fordel om du har arbeidserfaring fra support eller kundeservice


Vi tror du er god på å yte service, er ansvarsfull og gjør det som trengs for å komme i mål med oppgaver du skal løse. Du får energi av å hjelpe andre mennesker og jobber for å optimalisere din og andres arbeidshverdag. Du er i tillegg uredd når det kommer til tekniske utfordringer, og vet du ikke svaret er du en reser på Google. Utover dette ser vi for oss at du har følgende personlige egenskaper:

  • Løsningsorientert
  • Fleksibel
  • Serviceinnstilt

Annen informasjon

  • Oppstart: Etter avtale
  • Arbeidsomfang: 100%
  • Arbeidssted: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Pureservice har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.


Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Pureservice AS er et profesjonelt, morsomt og annerledes IT-selskap. Et bevis på dette er at Pureservice fortsatt eies og drives aktivt av de ansatte - og har skapt gode resultater! Pureservice leverer en egenutviklet servicedesk til primært norske bedrifter. Som spesialist på Service Management og programvareutvikling, tilbyr vi markedsledende løsninger innenfor faget. Hos våre kunder har vi et renomme som faglig sterke, som en leverandør som leverer kvalitet og som bygger gode relasjoner. Med ledende tjenester, kreative løsninger, fokus på menneskene og en solid leveringsmetodikk, sikrer vi våre kunder verdi!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen