Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vi søker servicekoordinator til Coromatic

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Kjeller
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
17.09.2021
Gå til søknadsskjema

Er du klar for ditt neste steg i en bedrift i stor vekst med gode utviklingsmuligheter?

Informasjon om stillingen

Coromatic sikrer tilgang til strømforsyning og datakommunikasjon til virksomhetskritiske funksjoner. De sørger for høy tilgjengelighet og produktivitet, redder liv gjennom avbruddsfri drift 24/7 og optimaliserer energiforbruket. Coromatic opplever en sterk vekst, og vil derfor styrke sin serviceavdeling med en ny servicekoordinator.

Som servicekoordinator vil du primært jobbe med økonomi, avtaler og koordinering både mot eksisterende og nye kunder. Basert på Coromatics utvalg av tjenester og produkter, jobber du aktivt for å optimalisere arbeidsflyten av tekniske oppdrag til det beste for deres kunder, serviceavdelingen og selve Coromatic. Som servicekoordinator har du daglig kontakt med selskapets kunder. Det er viktig at du aktivt arbeider for å styrke selskapets forretningsforbindelser både på lang sikt, strategisk og på en personlig måte.

Målet med stillingen er å håndtere kunder og ansattes problemer på en profesjonell måte og å bidra til økt bevisstheten om Coromatics tilbud med "Service" som stikkord.

Hvorfor Coromatic?

  • Jobb i en effektiv og profesjonell organisasjon
  • En spennende stilling der du blir med i et internasjonalt konsern
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Et selskap som er solid, offensivt, og i sterk vekst
  • Et sterkt team. Ekstraordinære resultater skapes i et miljø der all individuell innsats verdsettes. Vi støtter, bryr oss og tror på det beste i hverandre
  • Helt nye kontorlokaler med veldig gode parkeringsmuligheter og kantineløsning

Arbeidsoppgaver

  • Håndter innkommende saker og registrer sakene i våre saksbehandlingssystemer som beskrevet i våre arbeidsrutiner
  • Registrere og administrere kontrakter og priser basert på underlag fra kunde og selger
  • Følge opp saker, avtaler, fakturaer og aktiviteter
  • Sammenstille nødvendig dokumentasjon og gjennomføre fakturering på riktig måte.
  • Foreslå forbedringsrutiner i våre systemer og prosedyrer slik at vi kan utvikle vårt tilbud mot kunde
  • Utvikle relasjoner med våre kunder, leverandører og ansatte
  • Utvikle dine ferdigheter innen ditt forretningsområde, både for din og bedriftens beste


For å oppnå dette, jobber du aktivt i selskapets saksbehandlings- og økonomisystemer. Stillingen skal også ha mulighet til å ta avgjørelser om å benytte riktige ressurser til de spesifikke oppdrag, fordeling av påløpende kostnader og videre beslutninger om fakturabeløp og mulige kreditering mot kunde.

Vi søker deg som

  • Gjerne har relevant utdannelse (økonomi, administrasjon el.), men vi er mer opptatt av at du har de rette personlige egenskapene for stillingen
  • Som gjerne har relevant arbeidserfaring med administrasjon, økonomi eller kundeservice, enten fra deltids- eller heltidsjobb
  • Har en teknisk interesse og forståelse
  • Er en person som skaper tillit hos kunder og kolleger
  • Kommuniserer godt på norsk og engelsk muntlig og skriftlig


Vi ser etter deg som trives i serviceyrket, og som evner å jobbe med god struktur, og en høy grad av nøyaktighet. Du er uredd, og trives med å løse utfordrende problemer i samarbeid med andre.

Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, og vil være med på laget er du hjertelig velkommen til å bli med en fantastisk gjeng med erfarne og glade medarbeidere med enestående gruppedynamikk og ferdigheter på en spennende reise!

Annen informasjon:

  • Omfang: 100% Fast stilling
  • Arbeidsted: Kjeller ved Lillestrøm
  • Oppstart: Etter avtale
  • Søknadsfrist: 17. september


Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work. Vi selekterer søkere fortløpende, noe som vil si at vi kan komme til å ta ned annonsen tidligere dersom vi finner rett kandidat. Vi anbefaler deg derfor å søke snarest.

Informasjon om bedriften

Coromatic sikrer tilgang til strømforsyning og datakommunikasjon til virksomhetskritiske funksjoner. Vi sørger for høy tilgjengelighet og produktivitet, redder liv gjennom avbruddsfri drift 24/7 og optimaliserer energiforbruket. Selskapets kunder finnes innen flere ulike bransjer som finans, helsevesenet, forsvaret og mange andre organisasjoner med behov for tilgang til strømforsyning og datakommunikasjon. Coromatic tilbyr rådgivning, drift og vedlikehold. Vi designer, bygger og drifter teknisk infrastruktur på en energieffektiv måte. Coromatic har over 500 medarbeidere, og har levert løsninger og tjenester til over 5000 virksomheter i Norden.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen