Dossier Solutions søker Technical Account Manager

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Ønsker du å jobbe i et profesjonelt og dyktig miljø, hvor du fremdeles får bidra til en felles gode? Dossier søker nå en Technical Account Manager til sitt helsesegment!

Informasjon om stillingen

På vegne av vår samarbeidspartner søker Academic Work etter Technical Account Manager til Dossier Solutions - som er et ledende miljø innen utvikling av digitale løsninger for kompetanseledelse. Selskapet ble grunnlagt i 2001 og består i dag av mer enn 50 motiverte og faglig kunnskapsrike medarbeidere med kontorer i Norge, Danmark og USA.

Vi ser etter en dedikert, ambisiøs og selvdrevet Technical Account Manager (TAM) med fokus mot kundesegmentet Helse. Som TAM vil du jobbe tett med kundene våre, bygge relasjoner med dem og hjelpe dem med å nå sine tekniske mål og løse tekniske utfordringer.

TAM jobber tett sammen med konsulent- og rådgivningsavdelingen i selskapet og er kontaktpunktet for kunden inn mot Dossier rundt tekniske henvendelser/avklaringer, og vil jobbe proaktivt mot disse kundene. TAM har et aktivt bidrag overfor Customer Success modellen i selskapet.

Forståelse for kunden sitt tekniske miljø kombinert med en forretningsmessig forståelse er viktig i TAM rollen. TAM bidrar til å håndtere potensielle utfordringer raskt og effektivt, med mye god kontakt med kundens nøkkelpersoner.



Hvorfor velge Dossier Solutions?

  • Profesjonelle og gode kollegaer
  • Stor påvirkningskraft for vår teknologiske plattform
  • Bra arbeidsmiljø med fokus på å ha det gøy på jobb
  • Muligheten til å bygge egen karriere i tråd med dine ambisjoner
  • Lokaler midt i Oslo sentrum


Dossier er en sosial gjeng, hvor man har fokus på trivsel på arbeidsplassen. Her får du muligheten til å knytte gode nettverk på tvers av avdelinger, gjennom ulike sosiale sammenkomster. Dossier er et selskap i stor vekst som på sikt gir muligheten til å utvikle din egen karriere internt, da dette setter stadig nye krav til de interne rollene.

Arbeidsoppgaver

  • Behandle og følge opp kundenes tekniske forespørsler
  • Bygge sterk relasjon til kunder, spesielt nøkkelpersoner hos kunden
  • Alltid etterstrebe å oppnå en svært god kundeopplevelse
  • Sørge for at kundens behov blir dekket innenfor kundens forventninger
  • Besvare henvendelser innenfor SLA (Service Level Agreement) og andre målepunkter for god kundeopplevelse
  • Kommunisere og følge opp progresjon internt og overfor kunde
  • Ta initiativ til nye muligheter og forbedringer
  • Opplæring for kunder rundt bruk av produktet og mulighetene som foreligger
  • Delta i møter med kunden for oppfølging av tekniske saker
  • Identifisere kundene sine behov og jobbe proaktivt for økt kundeopplevelse
  • Dokumentere kundens oppsett og forventninger
  • Informere interne beslutningstakere om kundestatus

Vi søker deg som

  • Har bachelor innen IT
  • Har 1-2 år erfaring med support eller andre lignende roller.
  • Fordel med erfaring fra oppfølging av kunder, nøkkelpersoner og oppgaver
  • Har kjennskap til Linux
  • Med fordel har kjennskap til databaser og SQL


Vi ser etter deg som tar ansvar for egne oppgaver og er nøyaktig i utførelsen av de. Selv når du møter motstand opprettholder du kvalitet i arbeidet og yter god service til dine kunder. Det er viktig at du er en lagspiller med et fokus på kundens behov. Du er dyktig problemløsende og evner å jobbe proaktivt.

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest, eller etter avtale
  • Sted: Oslo
  • Varighet: Fulltid, fast ansettelse hos Dossier Solutions


Søknadsfrist: Vi praktiserer løpende selsktering som vil si at vi kan lukke prosessen da vi har funnet riktig kandidat.

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres av Academic Work i samarbeid med Dossier Solutions. Alle spørsmål vedrørende stillingen skal rettes til Academic Work. Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Dossiers løsninger blir i dag brukt av mer enn 300 offentlige, private og non-profit organisasjoner med 300.000+ sluttbrukere. Kundene er alt fra mindre kommuner til store helseforetak og konsern som fokuserer på bedre utnyttelse av virksomhetens kompetansebeholdning. Mange er i bransjer/sektorer som er tungt regulert, med tilsyn og krav til kompetansedokumentasjon i forhold til akkrediteringer og ISO-sertifiseringer.

Med en komplett løsning for kompetanse, læring og utvikling bidrar Dossier til effektiv kompetanseledelse og kvalitetssikring for kundene samt motivasjon, prestasjon og trygghet for deres medarbeidere.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen