Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Har du et brennende engasjement for den gode kundereisen?

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Ice søker etter en dyktig og engasjert Lead Customer Experience (LCX) til sin avdeling Customer Journey. Som LCX vil du ha hovedansvaret for å sikre at alle elementer i kundereisen er godt tilrettelagt, samt sørge for at ice sine kunder får den beste brukeropplevelsen gjennom hele kundereisen uansett kontaktpunkt.

Aktuelle kandidater skal brenne for effektiv utnyttelse av ny teknologi og være en pådriver som skal kvalitetssikre at den digital utviklingen overholdes og er i samsvar med GDPR/personvern. Du skal også kunne se helhetlig på kundereisen fra et kommersielt perspektiv og utfordre eksisterende løsninger. I rollen som LCX vil du også følge opp kundemålinger og brukerundersøkelser med tiltak for å bedre kundeopplevelsen, samt tilrettelegge og levere innsikt og analyser som sikrer at salg og kommunikasjon optimaliseres i ice sine digitale kanaler. Stillingen rapporterer til Head of Customer Journey.

Ansvarsområder:

  • Utforme og gjennomføre strategi for utvikling av digital kundeopplevelse
  • Kravstille og eie utvikling av kundereiser i digitale kanaler som f,eks. web, app, CRM, nettbutikk
  • Dreie trafikk fra kundesenterkanalen til digitale selvbetjeningskanaler som web og app og sikre utvikling av digitale løsninger for dette
  • Kartlegge manuelle prosesser i kundesentersentralen og CRM, og digitalisere og automatisere disse i ice sine systemer for økt lønnsomhet
  • Sikre og drive utviklingen av, og tilrettelegge for datadrevet kundekommunikasjon i ulike kanaler
  • Sikre overholdelse av GDPR/personvern i hele kundereisen
  • Ansvarlig for å utvikle og implementere kundereiser i ice
  • Utvikle sømløse, personlige og gode kundereiseopplevelser på tvers av ice digitale og fysiske kanaler
  • Ansvarlig for å sikre helhetlig og riktig kundedialog med optimal frekvens i alle kontaktflater
  • Definere kundereiser og utarbeide kommunikasjons- og aktivitetsplan i samarbeid med markeds- og produktsjefer og CLM (e-post, marketing automation, omnikanal) med mål om å øke brukerengasjement og lojalitet
  • Lage synergi mellom nettsteder, apper, sosiale medier og andre digitale kanaler, og optimalisere kundereiser for bruk i betalt annonsering og innhold
  • Ta initiativ til å bedre kundeopplevelse og øke mersalget med aktiv bruk av kundeinnsikt og nye ideer


Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra salg og markedsføring på digitale plattformer (f.eks. e-commerce/nettbutikk, CRM og CX)
  • Erfaring med kundereiser og forbedring av kundeopplevelser i fysiske og digitale kanaler
  • God kjennskap til GDPR, personopplysningsloven og andre relevante personvernforordninger
  • Kunnskap innen markedsførings teknologiplattformer – Marketing Automation og CRM-verktøy
  • Høyere utdannelse innen relevante fag som økonomi/markedsføring eller teknologi/informasjonsvitenskap/tjenestedesign
  • Erfaring fra omnikanal, SEO, digitalt salg, CRM, med dokumentert gjennomføringskraft
  • Minimum 3-5 års arbeidserfaring med markedsføring gjerne mot forbrukermarkedet er et stort pluss
  • Erfaring fra relevante prosjekter, gjerne innen konsept- og tjeneste/service utvikling, brukeropplevelser, digitaliserings- eller forbedringsprosjekter er et stort pluss


Personlige egenskaper:

  • God forretningsforståelse
  • Solid forståelse for digital markedsføring og analyse
  • Gode kommunikasjon- og presentasjonsegenskaper
  • Høy gjennomføringsevne
  • God relasjonsbygger
  • Evne til å samarbeide tett med andre avdelinger, herunder IT, marked, salg og produkt
  • Trives med å jobbe operativt med utvikling og optimalisering av kundereiser i flere kanaler, og evner samtidig å løfte blikket for å se helhet og muligheter


Ice tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe i et moderne teknologiselskap i sterk utvikling
  • Mulighet til å definere din egen arbeidsdag og rolle
  • Faglig variert stilling i et svært kompetent fagmiljø
  • Unike, spesialbygde kontorer i Nydalen som fasiliteter en aktivitetsbasert arbeidsmetode


Søknadsfrist: Snarest

For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Partner i Capus, Kristian Lennertzen (916 16 073 / kl@capus.no) eller Rådgiver og CRM-Manager i Capus, Millie Kverneland (950 63 200 / millie.kverneland@capus.no).
 

Om arbeidsgiveren

Helt siden vi lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av Norges nye mobilnett har vi hatt ett mål for øyet; å utfordre det Norske mobilmarkedet til det bedre for deg – og alle mobilkunder i Norge.

Gjennom seks korte år som mobiloperatør har vi gått fra én kunde og én mobilmast, til 600 000 kunder og bygget Norges nye og moderne mobilnett. Et nett vi har bygget for å gi deg dekningen og hastigheten du trenger – til enda lavere pris.

I tillegg til å bygge eget nett og være Nordens hurtigst voksende mobilselskap fem år på rad, har vi satt Rollover og Rollover Deling på kartet. Vi har presset prisene, lansert Norges eneste gratisabonnement for barn og samtidig blitt kåret til mobilselskapet med den beste kundeservicen flere år på rad.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen