Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Er du ice sin nye Customer Retention Specialist?

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
24.02.2021
Gå til søknadsskjema

Ice skal bli best på kundereisen og søker en selvgående og kreativ ressurs som er genuint opptatt av gode kundeopplevelser og økt mersalg. Som customer retention specialist trigges du av høy avkastning på gode aktiviteter mot egen kundebase, og du trives med å jobbe operativt og strategisk. Vår nye initiativrike medarbeider vil jobbe tett med flere avdelinger i ice, slik at vi er proaktive og leverer de beste kundeopplevelsene gjennom hele kundens livssyklus.
Du vil være en del av ice sitt Customer Lifecycle-team (B2C) som har ansvaret for å sikre gode kundeopplevelser og at kommunikasjon med kundene oppleves som riktig og relevant for hver enkelt kunde.  Avdelingen er også meget sentral i arbeidet med å redusere kundeavgang, samt øke mersalg og oppsalg på nye produkter og tjenester. 
Aktuelle kandidater har noen års relevant erfaring innenfor kundeutvikling og kundereise, samt markedsføring knyttet til dette.

Ansvarsområder:

  • Skape de beste kundeopplevelsene, og til enhver tid overvåke hva som må optimaliseres mot de ulike kundegruppene for å skape god kundelønnsomhet og en langsiktig relasjon med våre kunder.
  • Være ansvarlig for å planlegge, forberede og implementere en kundelivssyklus-strategi mot ulike segmenter og kanaler i vår kundebase
  • Sørge for optimal kommunikasjon mot de ulike kundegruppene i henhold til selskapets omni channel-strategi.
  • Gjennomføre operative ad-hoc aktiviteter
  • Verne om og forvalte merkevaren ice i alle aktivitetene


Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innenfor kommunikasjon, markedsføring eller økonomi
  • Minst 2 års relevant arbeidserfaring innen customer lifecycle management; retention og churn
  • Erfaring og kompetanse innen verdiøkende salg og tjenester mot eksisterende kunder i et omni channel-perspektiv
  • Trigges av innsikt- og resultatanalyse for innovasjon og være i forkant av behov i kundemarkedet
  • Erfaring med budsjettarbeid og kostnadskontroll, og målrettet arbeid mot avtalte KPI-er
  • Genuin faglig interesse, nysgjerrig og i forkant av den faglige utviklingen innenfor mersalg og kundeopplevelse
  • Forståelse for at salg og vekst skapes gjennom fornøyde, lojale og lønnsomme kunder
  • Flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • God kompetanse i Outlook, Excel og PowerPoint og gjerne i Portrait


Personlige egenskaper:

  • En kommersiell og kundesentrisk person som er vant til å ha mange baller i luften og med sterk gjennomføringsevne og utholdenhet
  • Strukturert, analytisk, flink til å anvende teknologi for å skape bedre prosesser og den ultimate kundereisen
  • En lagspiller som utfordrer deg selv og andre når det trengs
  • Serviceinnstilt og løsningsfokusert
  • Positiv, liker høyt tempo og en god latter


Ice tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe i et moderne teknologiselskap i sterk utvikling
  • Mulighet til å definere din egen arbeidsdag og rolle
  • Faglig variert stilling i et svært kompetent fagmiljø
  • Unike, spesialbygde kontorer i Nydalen som fasiliteter en aktivitetsbasert arbeidsmetode


Søknadsfrist: 24. februar, 2021

For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Partner Kristian Lennertzen (916 16 073 / kl@capus.no) eller Researcher i Capus Kine Arenberg (41 57 85 50 / ka@capus.no).

 

Om arbeidsgiveren

Helt siden vi lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av Norges nye mobilnett har vi hatt ett mål for øyet; å utfordre det Norske mobilmarkedet til det bedre for deg – og alle mobilkunder i Norge.
Gjennom fem korte år som mobiloperatør har vi gått fra én kunde og én mobilmast, til 600 000 kunder og bygget Norges nye og moderne mobilnett. Et nett vi har bygget for å gi deg dekningen og hastigheten du trenger – til enda lavere pris.

I tillegg til å bygge eget nett og være Nordens hurtigst voksende mobilselskap fem år på rad, har vi satt Rollover og Rollover Deling på kartet. Vi har presset prisene, lansert Norges eneste gratisabonnement for barn og samtidig blitt kåret til mobilselskapet med den beste kundeservicen flere år på rad.
Du er grunnen til at vi hver dag går på jobb – med et ektefølt ønske om å gjøre en forskjell!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen