Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Er du vår nye produkteier for digitale tjenester?

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
01.12.2020
Gå til søknadsskjema

Du vil bli en del av et bredt sammensatt team i avdeling for Kommunikasjon og kunnskap. Avdelingen har ansvar for merkevarebygging, ekstern og intern kommunikasjon, kursvirksomhet, foredrag for næringsliv og interessenter, samt de kunderettede digitale tjenestene.

Vi har en spennende og bred kundegruppe som spenner fra næringsliv, akademia og offentlige aktører, til bransjeorganisasjoner og internasjonale samarbeidspartnere.  

Som produkteier for kunderettede digitale tjenester jobber du i grenseland mellom marked, forretning og utvikling. Du er nysgjerrig og opptatt av å utvikle eksisterende tjenester, samt å utforske hva vi vil trenge av tjenesteutvikling fremover.  

Stillingen passer deg som er kunde- og markedsorientert og som trives med å jobbe både strategisk og praktisk med tjenesteutvikling.

Vi ser etter deg som

  • Forstår hva som skal til for å lage helhetlige digitale kundeopplevelser
  • Ønsker å ta et overordnet ansvar for konseptutvikling av kundereisen til de digitale tjenestene våre
  • Trives med å jobbe kreativt med idegenerering, konseptutvikling, trådskisser og klikkbare prototyper
  • Trives i en utadrettet rolle og med å kartlegge kundebehov, analyserer innsikt og gjennomføre brukertesting


Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse på masternivå, bachelorgrad med relevant arbeidserfaring innen fortrinnsvis tjenestedesign eller relaterte tekniske fagretninger kan veie opp for utdannelseskravet.
  • 3-5 års erfaring med brukersentrert design, innsiktsarbeid, konseptutvikling og utvikling av digitale tjenester
  • Gode digitale kunnskaper, evne å se tekniske sammenhenger og være en sparringspartner for vårt tekniske utviklerteam 
  • Fordel med kunnskap og erfaring fra UX design, web analyse og SEO
  • Gjerne erfaring fra prosjektledelse

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø som verdsetter mangfold
  • En variert og fleksibel arbeidshverdag i en velfungerende og fremtidsrettet organisasjon
  • Gode muligheter til faglig og personlig vekst i et sterkt kompetansemiljø
  • Mulighet til å påvirke og ta ansvar
  • Fleksibel arbeidstidsordning og sommertid
  • Gode hjemmekontorordninger
  • God pensjonsordning med mulighet for lån i Statens Pensjonskasse
  • Gode velferdsordninger

Stillingen utlyses som rådgiver (1434) fra kr 526 00 til kr 643 000 eller som seniorrådgiver (1364) fra kr 586 500 til kr 768 500, avhengig av kompetanse og erfaring.

Generell informasjon

Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke – uansett alder, kjønn, funksjonsevne, etnisk bakgrunn, seksuell legning eller hull i CV. Arbeidsforholdene vil bli lagt til rette for medarbeidere med nedsatt funksjonsevne.
Av søkere som informerer om at de har nedsatt funksjonsevne eller «hull» i CV, vil minst én bli invitert til intervju dersom han/hun er kvalifisert. Opplysninger om nedsatt funksjonsevne eller hull i CV kan bli brukt til registreringsformål.
I henhold til offentlighetsloven kan en søker bli offentliggjort selv om han/hun har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Vedkommende vil i tilfelle bli varslet.
Patentstyret foretar bakgrunnssjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av Semac. Vi foretar ikke bakgrunnssjekk uten samtykke fra søkeren, og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.
 

Om arbeidsgiveren

Patentstyret er et nasjonalt kompetansesenter for immaterielle rettigheter direkte underlagt Nærings- og fiskeridepartementet. Patentstyret hjelper næringslivet med å sikre verdiene som skapes gjennom nye produkter, innovasjon, forskning og utvikling. Vi behandler søknader og tilbyr tjenester i tilknytning til patent-, varemerke- og designrettigheter. Vi deltar i regionalt og internasjonalt samarbeid på immaterialrettsområdet, for å utvikle internasjonalt regelverk i tråd med norske interesser. Vårt arbeid skal bidra til å bedre norske bedrifters konkurranseposisjon og skape økonomisk vekst i det norske samfunnet. Vi er 250 dyktige medarbeidere og holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen