Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Nysgjerrig på IT og teknologi og vil jobbe med kundeservice?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Drammen
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
28.02.2020
Gå til søknadsskjema

I samarbeid med Atea i Drammen søker vi nå etter en ny nysgjerrig kundekonsulent som brenner for å løse kundens utfordringer! Leter du etter muligheten til å utgjøre en forskjell i kundens hverdag?

Informasjon om stillingen

I de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettet kunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har – og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.

Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.

Du blir en del av et team som mottar henvendelser fra et mangfold av kunder og du vil møte en hverdag med varierte problemstillinger. Din hovedoppgave er forstå kundenes utfordringer, foreta en evaluering og bistå kunden med førsteklasses kundeservice. Noen av sakene vil være enkle, andre en grad av tekniske. Noen saker vil du kunne løse selv, mens andre vil du videreføre til andre avdelinger. Stillingen vil derfor kreve at du er nøyaktig og presis i din kategorisering og videreformidling.

Arbeidsoppgaver

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:

  • Besvare innkommende henvendelser fra Ateas kunder
  • Håndtere kundens henvendelser via telefon og email
  • Drive enkel feilsøking
  • Videreføre og følge opp saker av tyngre karakter
  • Kommunikasjon og veiledning av kunder på en profesjonell og god måte

Vi søker deg som

Denne stillingen passer deg som er dyktig på service og som trigges av å jobbe med innkommende henvendelser fra store kunder. Stillingen krever ingen utdannelse innen IT eller teknologi, men vi forventer at du har et ønske om å lære. Du viser gjerne til:

  • Erfaring innen kundeservice over telefon eller i butikk
  • En uredd, moden og tålmodig i samtale med kunde
  • God formuleringsevne i norsk, muntlig og skriftlig
  • Motiveres av effektivitet, kvalitet og løse henvendelser for kunder

Du vil bli en del av et team som er avhengig av hver enkeltes bidrag for å prestere. Teamsamarbeid og sammensetting er avgjørende for at Atea skal kunne tilby sine kunder support i verdensklasse, og vi leter derfor etter en lagspiller som ønsker å bidra til fellesskapet. Du er en person som raskt tar eierskap til dine oppgaver. Du trives når arbeidshverdagen er hektisk og ser viktigheten av å levere fra deg arbeid av høy nøyaktighet og presis informasjon.

Annen informasjon:

  • Oppstart: Februar/Mars
  • Sted: Drammen
  • Omfang: Fulltid
  • Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende, men siste søknadsfrist er 28. februar 2020. Grunnet løpende selektering kan derfor annonsen bli tatt ned på et tidligere tidspunkt

Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Andreas Hansen på andreas.hansen@academicwork.no eller +47 48 40 41 35.

I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!

Informasjon om bedriften

Atea er spesialister i IT-infrastruktur og i Norge er vi totalt 1650 ansatte - som alle jobber for en bedre fremtid hvor Norge bygges med IT. Vi jobber med utvikling av smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa. Konsernet hadde en omsetning på 32,4 milliarder NOK i 2017 og er notert på Oslo Børs.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen