Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Strategisk innholdsrågiver

Oppdragsgiver: Knowit

Knowit er et konsulentselskap som skaper unike kundeverdier gjennom å tilby digitale og grenseoverskridende leveranser fra tre forretningsområder: Experience, Insight og Solutions. Det er evnen til å kombinere kompetanse innen design og kommunikasjon, management consulting og IT som skiller oss fra andre konsulentfirmaer. Vår kultur preges av åpenhet, forståelse for kundens forretninger, høy spesialistkompetanse og en vilje til å utvikles kontinuerlig. Knowit har i dag ca. 2400 ansatte i fem land: Sverige, Norge, Danmark, Finland og Tyskland.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Vi trenger flere dyktige fagpersoner til å jobbe med datadrevet kundeopplevelse, og søker deg som brenner for å skape personalisert og engasjerende kundekommunikasjon.

Vi ser etter folk som er dyktige, grundige og nysgjerrige, og som kan utvikle og forvalte innhold og strategi for våre kunder. Du kommer til å ha løpende kundekontakt, drive rådgivning, sørge for oppfølging og du kommer til å skrive tekst. Mye tekst, alt fra innhold til nettsider, annonser, magasinstoff, epost, reklametekst og mer.

Arbeidet vi gjør er alltid basert på innsikt og analyse, og du kommer til å samarbeide med både utviklings- design- og marketingteam. Du kommer også til å bidra med rapportering og analyse av bruker- og besøksdata i flatene vi jobber med.

Du bør trives med å håndtere både små prosjekter med korte frister, og langvarige tyngre prosjekter med store tverrfaglige team både hos oss og hos kundene våre. Kompetansen din er etterlengtet både internt og hos kundene våre, og du må være komfortabel med å dele kunnskap i workshops og via opplæring, både på hjemmebane og ute hos kundene våre.

Du vil få plass i et analytisk og kreativt miljø med stort fokus på fag og folk, hvor vi heier på hverandre for å få til de beste løsningene for våre kunder.

Sammen med oss har du lyst til å skape et bærekraftig og menneskelig samfunn gjennom digitalisering og innovasjon

Det vi trenger av deg:

  • Minimum to års arbeidserfaring med kommunikasjon, tekst og innhold. Gjerne tre eller fire.
  • Utdannelse innen markedsføring/reklame/kommunikasjon, eller tilsvarende dokumenterbar og relevant realkompetanse.
  • Du må være en rask og effektiv skribent som både er glad i, og god til å skrive, både på norsk og engelsk.
  • Erfaring med SEO, Google Analytics, CRM, Marketing Automation og publiseringsverktøy er en fordel.
  • Du må trives med å jobbe med flere parallelle kundeprosjekter, og stort spenn i oppgaver.
  • Vi har det veldig hyggelig på jobb, så det er viktig at du er snill, raus og hyggelig, du også. Om du har noe du interesserer deg for utover jobb er det ekstra fint. Da får vi noe å snakke om i lunsjen også.


Det du får hos oss:

  • Spennende prosjekter for interessante kunder som setter pris på godt innhold.
  • Tverrfaglige team med variert bakgrunn og lidenskap for å lage løsninger som funker.
  • Inspirerende kollegaer i Norges sterkeste digitale fagmiljø.
  • Stor grad av selvstendighet.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Utviklingsmuligheter gjennom deltakelse på kurs og seminarer.
  • Trivelig arbeidsmiljø i nye lokaler midt mellom Grønland og Grünerløkka.

Lyst til å jobbe hos oss? Ta kontakt med Lars Erik Austad på 92 84 52 88 eller larserik@knowit.no

Vi snakkes

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen