Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Kunde søker konsulentbistand til integrasjon av lønnssystem

Oppdragsgiver: Cruit

Cruit spesialiserer seg på å finne IT-konsulenter til midlertidige oppdrag og faste ansettelser. Vi har hovedfokus på Osloregionen, men leverer tjenester til hele landet. Vi startet i 1997. Med grunnlag i vår kompetanse på utvelgelse av personell, og med redelighet og lojalitet som viktige faktorer, satser vi på et verdiskapende samspill med våre kunder og samarbeidspartnere Våre IT-konsulenter arbeider med rådgivning, prosjekttjenester, utvikling, driftstjenester og opplæring. Cruit rekrutterer medarbeidere både til tidsbegrensede oppdrag og til faste stillinger.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
04.12.2019
Gå til søknadsskjema

Beskrivelse av anskaffelsen 

Ruter skal implementere ny tidsregistrering system og lønnstjeneste. Vi skal ha integrasjoner mot

masterdatasystemet vårt. I den forbindelse har vi behov for bistand i arbeidet med leverandørene og en prosessbeskrivelse for resten av organisasjonen. Vi har behov for 2 ressurser som kan drive dette arbeidet.

 

Om oppdraget 

Konsulentene skal bistå HR-avdelingen i dialog med leverandører og hjelp til å tegne en hensiktsmessig

prosessflyt for vår avdeling og bruk av systemlandskapet for resten av Ruter. 

Det er viktig at konsulentene kan starte oppdraget umiddelbart etter tildeling og samarbeide tett med HR

i Ruter for å bli raskt ferdig, da dette er et hasteoppdrag.

 

Om rollen og arbeidsoppgaver 

Konsulentene skal jobbe i samarbeid med Ruters HR-avdeling. Sentral sparringspartner blir lønnsansvarlig

i HR-teamet, men også andre i teamet vil være nyttige sparringspartnere. Det er viktig at vi får bistand fra

en prosjektleder samt rådgiver i perioden dette oppdraget varer. På grunn av utskiftning av to

prosjektledere i Ruter på kort periode, er vi avhengige av prosjektleder som en del av oppdraget kan være

tilstede i Ruter sine lokaler. For å lykkes med implementering av nytt systemlandskap har vi behov for

konsulenter som legger føringer til leverandørene på vegne av Ruter i samarbeid med HR-avdelingen. 

 

Ønskede kvalifikasjoner 

Sentrale forutsetninger for å lykkes i denne rollen er som følger:

? Konsulenten må beherske norsk skriftlig og kunne formulere seg godt

? Konsulenten må ha kjennskap til og erfaring med lønnssystemer og -tjenester

Det er en fordel at konsulenten:

? Har kjennskap til og erfaring med kommunikasjon mot andre systemer (eks: HR-løsning/regnskapssystem)

? Har erfaring med å formulere dokumenter til offentlige anbudsprosesser 

? Regelverk for offentlige anskaffelser

 

Personlige egenskaper 

? Evne til å samarbeide med aktører fra ulike fagfelt

? Evne til å se sammenhenger og tenkte helhetlig på løsning


Oppstart varighet og omfang

Ønsket oppstarttidspunkt er 16. desember 2019 og vil ha en varighet frem til 31. august 2020. Oppdraget beregnes til 100% frem til oppgaven(e) relatert til dette bortfaller.


Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen